Kā spēļu automātu izstrādātāji izmanto skaņu, krāsu un animāciju, lai piesaistītu spēlētājus?

© Publicitātes foto

***

Ir grūti noturēties tirgū tik konkurētspējīgā vidē kā azartspēles. Analizējot populārās spēļu automātu spēles Klondaika kazino, tām visām ir vairākas kopīgas iezīmes. Krāsas, animācija un skaņas, minot tikai dažus no tiem, parāda, kas spēļu automātu izstrādātājiem ir jādara, lai piesaistītu vairāk spēlētāju un noturētu no aiziešanas tos, kas jau ir.

Visas šīs lietas spēlē nav nejaušas. Ekspertu komanda tās ir ievietojusi, lai nodrošinātu, ka tās ir noderīgas un visu laiku notur cilvēkus iesaistītus. Lai gan mēs tagad runājam par spēļu automātiem, to varētu attiecināt uz jebkuru citu nozari visā pasaulē.

Klīst baumas, ka spēļu automāti drīz tiks aizstāti ar videospēlēm, un patiesība ir tāda, ka videospēles jau kādu laiku ir modē. Tas nozīmē, ka kazino nozarei un kazino spēļu izstrādātājiem ir jāturpina pielikt papildu pūles, lai noturētu jau esošos spēlētājus, nezaudējot tos, kas ir.

Ko spēļu automātu izstrādātāji var darīt, lai cilvēki nezaudētu interesi?

Papildus lietām, kas saistītas ar spēlēšanu un citām lietām, kas saistītas ar to, kā azartspēles darbojas kopumā, ir daudzas lietas, ko spēļu automātu izstrādātāji var darīt, lai padarītu visu spēļu pieredzi pievilcīgāku spēlētājiem. Tomēr viņiem ir jānodrošina, lai šī pievilcība piesaistītu gan jaunus, gan vecos spēlētājus.

Kā viņi to var izdarīt? Vislabākais veids ir padarīt visu spēļu pieredzi aizraujošāku. Virtuālās realitātes sistēmas ir modē, tāpēc tagad ikviens vēlas, lai viņa iecienītās spēles un filmas atdzīvotos vai vismaz vēlas tās izdzīvot.

Kazino spēles nemēģina to darīt, taču tās daudz spēlējas ar AR. Paplašinātā realitāte ir līdzīga virtuālajai realitātei, un tā sastāv no dažu digitālā satura daļu ņemšanas no kaut kā, lai spēlētājam sniegtu aizraujošāku pieredzi. Tās var izmantot visdažādākās lietas, piemēram, krāsas un skaņas, taču viss ir atkarīgs no tā, kāda ir spēle un uz kādām ierīcēm tā darbojas.

1. Krāsas

Krāsām videospēlē ir būtiska nozīme, jo to uzdevums ir nodot emocijas un noskaņu, ko vēlas izstrādātāji. Ja vēlaties, lai videospēle būtu skumja, ir jāizvēlas tai piemērotas krāsas, un tas pats notiek ar visu pārējo.

Bieži vien ir grūti izprast krāsu psiholoģiju, taču, kad to saprotat, to izmantot mārketinga kampaņās kļūst daudz vieglāk. Piemēram, ja pārdodat pārtiku vai izstrādājat ar pārtiku saistītu spēli, mārketinga kampaņā varat izmantot konkrētu krāsu, par kuru zināt, ka tā cilvēkiem radīs izsalkumu.

Tas pats notiek ar spēļu automātu kazino spēlēm, avāriju spēlēm un pat derību platformām. Ja izstrādātāji vēlas, lai cilvēki turpinātu nodarboties ar to, ko viņi dara, viņiem ir jāizmanto krāsas, kas aicina un mudina lietotājus turpināt spēlēt. Cilvēki var vismaz izmantot košas krāsas, lai izceltos no citām sev tuvām lietām.

Tas ir iemesls, kāpēc lielākajai daļai kazino spēļu ir košas krāsas.

2. Skaņa

Līdzīgi kā tas notiek ar krāsām, arī videospēlēm ir nepieciešams, lai tajās būtu specifiskas skaņas, ja vēlaties, lai tās būtu populāras citu kazino spēļu vidū. Ir nepieciešams, lai spēles skaņas liktu cilvēkiem aizdomāties par to, cik jautri var būt spēlēt spēli.

Tāpēc spēļu automātu spēlēs bieži tiek izmantotas ballīšu skaņas un viss, kas liek cilvēkiem spēles laikā domāt optimistiski. Pat tad, kad spēlētājs zaudē, daudzās kazino spēlēs joprojām skan uzmundrinoša mūzika, kas neļauj spēlētājiem apstāties.

3. Animācija

Pēdējā lieta, ko cilvēki var darīt, lai saglabātu spēlētāju iesaisti spēļu automātu kazino spēlēs, ir animācija. Šis ir visvairāk ar papildināto realitāti saistītais faktors šajā rakstā, jo tās vienīgais mērķis ir sniegt spēlētājam aizraujošāku pieredzi.

Lielākā daļa spēļu automātu kazino spēļu ir vienādas un piedāvā to pašu vizuālo pievilcību. Tādējādi daudzi spēļu automātu izstrādātāji cenšas rīkoties citādi, pievienojot animācijas, kas padara spēli spēlētājam reālāku. Šī animācija var izpausties vairākos veidos.

Patiesībā cilvēki var izmantot šos papildinātās realitātes rīkus, lai ne tikai piesaistītu vairāk klientu, bet arī parādītu, kāda ir spēle, un piešķirtu tai personību, kādas nav nevienai citai spēlei. Šāda rīcība, pat ja to nedarāt, lai piesaistītu vairāk cilvēku, nodrošinās daudz spēlētāju.

Svarīgākais