Latvieši savos sociālā tīkla twitter profilos pauž izbrīnu par jauno „Rīgas Miesnieks” reklāmu, kurā dzirdami fragmenti no pagājušā gada Eirovīzijas dziesmas parodijas.
Pagājušā gadā Latviju Eirovīzijā pārstāvēja jaunā grupa „Aarzemnieki” ar savu dziesmu „Cake To Bake”. Pavisam neilgi pēc savas uzstāšanās, klajā nāca „Cake To Bake” parodija „Cep cūku”, kuru izpildīja pašmāju rokgrupa „Sāpju Kabinets”.
28. maijā savā sociālā medija youtube.com profilā „Rīgas Miesnieks” ievietojis jauno reklāmas rullīti - „Cepiena sezona klāt LV”, kurā dzirdami fragmenti no „Cep cūku”.
Cilvēki, tostarp arī grupa „Sāpju Kabinets”, ar kuru „Rīgas Miesnieks” neko nav saskaņojis, savos Twitter profilos pauž sašutumu un uzskata to par plaģiātismu.
@_affair @sapjukabinets Latvijā vispār neviens nepazīst intelektuālo īpašumu
— Elina Kursite (@elinakursite) June 2, 2015
@SalvisPetriks @elinakursite @_affair @aarzemnieki Parodija ir neatkarīgs darbs, ko tieši tāpat, kā oriģinālu, aizsargā likums.
— Sāpju Kabinets (@sapjukabinets) June 2, 2015
@SalvisPetriks @elinakursite @_affair @aarzemnieki Konkrētajā gadījumā gan paņemts ir tieši tik nedaudz, lai varētu taisnoties, ka nejauši
— Sāpju Kabinets (@sapjukabinets) June 2, 2015
@_affair @sapjukabinets rakstiet ārā rēķinu aģentūrai par ideju
— zhanett (@zhanett) June 2, 2015
@IevaBite @_affair šī ideja arī ienāca prātā kādam un viņi to skaisti realizēja pirms vairāk kā gada,šķiet.Tāpēc šī ir tikai trula zagšana!
— Dace Lūse (@Dace_Luse) June 2, 2015
@sapjukabinets @elinakursite @_affair @aarzemnieki miesnieks savu reklāmu nav nosaucis par parodiju parodijai?