Eiropā pirmais festivāla televīzijas pop-up kanāls "Positivus TV" pusotra mēneša laikā TV ēterā bija skatāms gandrīz 76 000 minūtes, jeb precīzi 1265 stundas. "Lattelecom" televīzijas platformās to kopumā noskatījās 130 000 mājsaimniecību, savukārt vidēji dienā - vairāk kā 14 000 mājsaimniecību, kas ir par trešdaļu vairāk nekā citus mūzikas TV kanālus, apsteidzot tādus pasaules zīmolus kā "MTV Europe" un "MTV Music 24", savukārt "1 Baltijas mūzikas kanālu" "Positivus TV" skatījums apsteidzis pat divreiz.
Pirms festivāla un tā laikā tika nofilmēts vairāk kā 335 stundu garš materiāls, kura izveidei "Positivus TV" operatori, ar kamerām uz pleca, noskrēja vairāk kā 2065 kilometrus.
Festivālu gaidot skatītākās pārraides "Positivus TV" bija "Iesildāmies Positivus", kā arī pagājušā gada mākslinieku koncerti – "Scissor Sisters" un "James". Positivus laikā lielu TV skatītāju interesi piesaistīja koncertu tiešraides, no kuriem top trīs skatītākie mākslinieki bija Ellie Goulding, King Charles un "Bastille".
Kanāls raidīja 24 h diennaktī no 10.jūlija līdz 31.augustam - līdz festivālam tika piedāvāti iepriekšējo gadu mākslinieku koncertieraksti, intervijas ar mūziķiem, kā arī īpašie autorraidījumi par šī gada festivāla aktualitātēm.