A/s Latvenergo un Latvijas Olimpiskā komiteja (LOK) kļuvušas par sadarbības partneriem. Nākamajā, Riodežaneiro vasaras olimpisko spēļu, gadā Latvenergo elektroenerģijas tirdzniecības zīmols Elektrum ieguvis tiesības izmantot olimpiskās komandas grafisko identitāti un izvietot reklāmu olimpiskajos centros Latvijā.
«Sports iet pāri robežām, un arī Latvenergo jau sen nav tikai Latvijas uzņēmums, bet Baltijas mēroga komersants ar lielāko tirgus daļu. Sports uzrunā miljoniem cilvēku visā pasaulē, un arī Latvenergo ir jāuzrunā vairāki miljoni klientu arvien pieaugošās konkurences apstākļos, un līgums ar LOK apstiprina savstarpējās sadarbības ieguvumus gan komerciāli, gan emocionāli,» parakstot līgumu, uzsvēra Latvenergo valdes priekšsēdētājs Āris Žīgurs.
Atbilstoši tirdzniecības zīmola stratēģiskajiem biznesa mērķiem sadarbība ar LOK ir nacionāla mēroga projekts, kas nodrošina plašu Elektrum mērķauditorijas sasniedzamību visā Latvijas teritorijā, akcentēja Latvenergo valdes loceklis Uldis Bariss, piebilstot, ka projekts atbalsošot zīmola vērtības un pozicionējumu: dzīvīgums un draudzīga enerģija. Lai nodrošinātu maksimālu atdevi no reklāmas līguma un biznesa mērķu sasniegšanu, tiek slēgts ilgtermiņa līgums divu gadu periodam – par summu 370 000 eiro.
Savukārt LOK prezidents Aldons Vrubļevskis atzīmēja, ka sadarbības līguma parakstīšana ļauj atgriezties pie saknēm, jo Latvenergo līdz 2001. gadam bijusi olimpiskās kustības atbalstītāja. «LOK ir gandarīta, ka elektroenerģijas tirgus līderis ir izvēlējies sporta nozares līderi. Latvenergo sniegtais atbalsts darbosies vairākos virzienos – tas ne tikai palīdzēs Latvijas sportistiem labāk sagatavoties Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm un citām nozīmīgākajām sacensībām, bet arī aktivizēs sporta darbu lielākajos olimpiskajos sporta centros reģionos – Valmierā, Ventspilī un Rīgā,» teica LOK prezidents, paskaidrojot, ka līgums paredz, ka Elektrum zīmols tiek integrēts Rīgas Olimpiskā sporta centra nosaukumā, kā arī tiek izvietota reklāma Valmierā un Ventspilī un Rio 2016 olimpisko pasākumu programmā, kā arī tiek izmantota olimpiskās komandas grafiskā identitāte Elektrum Latvijas mēroga mārketinga kampaņās.