SM: "airBaltic" līguma parakstīšanu neietekmē neziņa par nākamā ministra izvēli

© F64

"Latvijas Dzelzceļa" (LDz) vadības izvēli un Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" akcionāra līguma parakstīšanu "noteikti un absolūti" neietekmē fakts, ka pagaidām nav zināms, kas būs Satiksmes ministrijas (SM) vadībā, aģentūrai LETA apliecināja ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš.

Patlaban neviens process netiekot aizkavēts vai kavēts - darbi tiekot turpināti nepārtraukti. "Darbi nevienu brīdi nav apstādināti jebkādu iemeslu dēļ," uzsver Ozoliņš.

Kā ziņots, nosaukt izvēlēto LDz valdes priekšsēdētāju tika solīts janvārī. Tāpat janvārī solīts parakstīt "airBaltic" akcionāru līgumu ar izraudzīto investoru Ralfu Dīteru Montāgu-Girmesu.

Kā iepriekš skaidroja lidsabiedrībā, līgums ar jauno "airBaltic" investoru Montāgu-Girmesu tiks parakstīts janvārī, jo pirms līguma parakstīšanas "airBaltic" vēl vēlas nokārtot visus jautājumus saistībā ar "Bombardier CS300" lidmašīnu pasūtījumu.

Personāla atlases uzņēmuma "Executive Search Baltics" ("Amrop") partneris Viesturs Lieģis, kura uzņēmums piesaistīts LDz vadītāja izvēlei, savukārt iepriekš skaidroja, ka līdz decembra vidum ir izvēlēti potenciālie kandidāti un informācija tiek atdota Drošības policijai vērtēšanai. Janvārī tiks pieņemts lēmums par uzvarētāju.

Kā ziņots, jaunās valdības veidošanas procesā pretenzijas uz satiksmes ministra amatu ir izteikusi "Vienotība" un Zaļo un zemnieku savienība.

Latvijā

Kopējais valsts parāds jau tagad ir lielāks par Latvijas gada budžetu, bet, lai finansētu visus nākamajā gadā ieplānoties tēriņus, tas pieaugs vēl par aptuveni pusotru miljardu eiro, vēsta LTV raidījums “de facto”. Parāda apmērs gan nebūtu nekas ārkārtējs, īpaši salīdzinoties ar citām valstīm. Taču pesimistiskās ekonomikas prognozes, lielais budžeta deficīts un kredītreitingu aģentūru lielāka skepse par Latvijas situāciju uz parāda audzēšanu liek raudzīties ar lielāku piesardzību.