Valsts kanceleja izsludinājusi konkursu uz Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes vadītāja amatu, liecina informācija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Lai pretendētu uz amatu, kandidātam jāabilst Valsts civildienesta likuma, kā arī likuma "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Tāpat kandidātam jābūt augstākajai akadēmiskajai vai otrā līmeņa profesionālajai augstākajai izglītībai, vēlams humanitārajās zinātnēs un mākslā, sociālajās zinātnēs vai arhitektūrā un būvniecībā, vismaz trīs gadu darba pieredzei vadošā amatā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā, vismaz trīs gadu darba pieredzei arhitektūrā vai telpiskās attīstības plānošanā, vai kultūras mantojuma pārvaldībā. Vēlama ir arī darba pieredze projektu vadībā.
Amata pretendentam jāapliecina zināšanas un izpratne par Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes darbību un funkcijām, tostarp iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, būvniecības procesu un tā īstenošanu atbilstoši normatīvajam regulējumam kultūras pieminekļu aizsardzības jomā, kultūras nozari un kultūras mantojuma nozarēm un to attīstības tendencēm, kā arī par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu.
Amata tīkotājiem jāzina angļu valoda vismaz B2 līmenī, jāpiemīt sistēmiskai pieejai jautājumu risināšanā un spējai uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās, labām stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmēm, kā arī nevainojamai reputācijai.
Par darbu minētajā amatā tiek piedāvāta mēnešalga 3900 eiro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšana, kā arī motivējošu bonusu sistēma atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem.
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē savs redzējums par Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes turpmākās attīstības piedāvājumu pieciem gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi. Tikmēr atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību un stratēģiskais redzējums.
Lai pieteiktos amatam, nepieciešamie dokumenti Valsts kancelejā jāiesniedz līdz 6. novembrim.