Covid-19: pagājušajā nedēļā 17 skolās mācību process notika attālināti

© f64.lv, Lauris Aizupietis

Aizvadītajā nedēļā pilnībā attālināti izglītības process notika 17 izglītības iestādēs, informē Izglītības kvalitātes valsts dienesta vecākā eksperte Jana Veinberga.

No 17.janvāra līdz 21.janvārim pilnībā attālināti mācības notika 12 vispārējās izglītības iestādēs - piecās pamatskolās, četrās vidusskolās, divās sākumskolās un vienā ģimnāzijā. Tāpat attālinātās mācības notika vēl divās pirmsskolas izglītības iestādēs, divās speciālās izglītības iestādēs un vienā profesionālās ievirzes mūzikas un mākslas izglītības iestādē.

Savukārt pirmsskolas izglītībā piecgadniekiem un sešgadniekiem Covid-19 dēļ karantīnā visvairāk bija devusies daļa grupas no bērnudārziem Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Liepājā un Ogres novada.

Kopumā Latvijā pirmsskolas izglītības līmenī piecgadniekiem un sešgadniekiem saslimšanas ar Covid-19 dēļ karantīna bija noteikta 4,05% bērnudārzu grupu. Vēl 6,06% bērnudārzu grupu karantīna bija noteikta daļēji. Šie abi rādītāji ir augstāki nekā iepriekšējā nedēļā.

Pamatizglītības līmenī attālinātajās mācībās visvairāk bija nosūtīti Rīgas, Daugavpils, Jelgavas, Liepājas un Ogres novada skolu 1.-6.klašu skolēni.

Ja iepriekš kopumā pamatizglītības posmā attālināti mācījās 5,92% no visa klašu skaita, tad pagājušajā nedēļā jau 18,12%.Savukārt vēl 4,38% klašu attālināti mācījās daļa skolēnu.

Savukārt vidējo izglītību visvairāk attālināti apguva daļa Rīgas skolēnu. Visā Latvijā attālinātās mācības bija noteiktas 10,81% no klašu skaita un vēl 9,5% gadījumos - daļai no klasēm, kas bija lielāki rādītāji nekā iepriekšējā nedēļā.

Attālinātās mācības bija noteiktas arī daļā profesionālās izglītības iestāžu. Pamatizglītībā 24 gadījumos attālināti mācījās daļa klases un 65 gadījumos - visa klase, savukārt vidējā izglītībā attālinātās mācības noteiktas 138 klasēm pilnībā, kā arī 39 klasēm - daļēji.

Visvairāk attālināti profesionālo izglītību apgūst Rīgas un Siguldas novadu skolēni - visa klase gan pamatizglītībā, gan vidējā izglītības līmenī.

Svarīgākais