Resursu taupīšanu ietekmē ne tikai produkts, bet arī serviss

Kvalitatīvs produkts nekad nevar būt lēts! Tā ir aksioma, ko zina gandrīz vai katrs, taču spītīgi turpina meklēt lētāko produktu, tā kvalitatīvās īpašības atstājot otrā plānā.

Bet par piegādātāja sniegto papildu servisu bieži pat neiedomājas. Taču prakse pierāda: augstas klases produkts par adekvātu cenu un papildu servisa izmantošana sniedz daudz lielāku ekonomisko efektu nekā lētas preces iegāde. Statoil Lubricants ir vadošais eļļu un smērvielu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Skandināvijā, kas ir daļa no StatoilHydro grupas, kas papildu informāciju pat neprasa – jau pats nosaukums kalpo kā garants. Šoreiz vēlējāmies uzzināt par motoru, transmisijas, rūpniecisko un citu veidu eļļu un šķidrumu ražotāja Statoil Lubricants un tā oficiālā pārstāvja Latgalē GJ Grupa piedāvājuma priekšrocībām. GJ Grupa valdes loceklis Gintars Juškāns uzsver: «Mēs esam tiešie ražotāju pārstāvji, tāpēc varam garantēt augsto produktu kvalitāti atbilstošos fasējumos, produktus saņemam tieši no rūpnīcām Norvēģijā, Zviedrijā un Polijā un tālāk tos nogādājam klientiem – mazumtirdzniecības veikaliem, autoparkiem, industriālajiem uzņēmumiem, mežizstrādātājiem, zāģētavām un zemnieku saimniecībām. Bez īpašām akcijām un reklāmām no šā gada pavasara ir kritušās piedāvāto produktu cenas, turklāt, veidojot cenu politiku, domājam arī par reģiona ekonomisko situāciju un klientu maksātspēju.»

Latvijā ir divas vairumtirdzniecības noliktavas – Rīgā un Rēzeknē. Ja kāds

specifisks produkts nav atrodams Rēzeknes noliktavā, tad atkarībā no steidzamības tas tiek piegādāts jau nākamajā dienā vai kopā ar iknedēļas

piegādēm no Rīgas noliktavas. Ja klientam vajadzīgs produkts, kura nav arī

Rīgas noliktavā, vienas līdz divu nedēļu laikā tas tiek piegādāts no ražotāja Eiropā. Gintars Juškāns atzīmē: «Ir iespējams arī saražot ļoti specifiskas eļļas tieši viena klienta vajadzībām.» Tie ir ekskluzīvi gadījumi, kas apliecina

Statoil Lubricants iespējas un attieksmi pret klientu. Vienlaikus pastāv ļoti plašas iespējas izvēlēties nepieciešamo no standartizētiem produktiem, kas tiek uzkrāti ražotāju noliktavās un tālāk izplatīti visā Eiropā un arī Krievijas tirgū. Vaicāts, kāpēc izvēlēties tieši Statoil Lubricants izstrādājumus un GJ Grupa pakalpojumu tā piegādei,G. Juškāns informē: «Pirmkārt, mēs paši veicam piegādes, tāpēc klientam nav vajadzīgs speciāls transports,

piemēram, 200 litru mucas piegādei. Jebkurš produkts un daudzums tiks

piegādāts vēlamajā laikā un vietā. Otrkārt, Statoil Lubricants mājas lapā ir atrodama informācija par katram tehnikas veidam un modelim

ieteicamo eļļu izmantošanu. Tā ir iespēja iegādāties vienu eļļu, kas piemērota dažādai tehnikai. Trešais, ļoti būtisks servisa pakalpojums ir eļļas analīzes. Visiem zināms, ka ik pēc noteikta laika eļļa motorā vai citā agregātā (transmisijā, hidrauliskajā sistēmā u.c.) ir jāmaina. Taču praksē ne vienmēr tiek ievēroti nomaiņas intervāli. Kā pārliecināties, ka eļļa tiešām savu laiku ir nokalpojusi? Mēs saviem klientiem, pārsvarā tie ir autoparku īpašnieki, piedāvājam veikt konkrētās tehnikas vienības motoreļļas stāvokļa pārbaudi

pēc paredzētā nobrauktā kilometru skaita. Piemēram, ar 50 gramiem eļļas no motora pietiek, lai specializētā laboratorijā tiktu skrupulozi noteikts eļļas stāvoklis, tai skaitā viskozitāte un visu piejaukumu atšifrējums, kā arī rezumējums, vai ar šo eļļu var braukt vēl 5 vai 10 tūkstošus kilometru. Šādi

autopārvadātājiem ir iespēja reāli ietaupīt uz eļļas maiņas rēķina. Turklāt analīze palīdz noteikt arī motora iespējamos defektus, analīžu

rezultāti uzrāda dažādus piemaisījumus, ja tādi ir. Šādas analīzes mūsu klientiem ir bez maksas.» Gintars Juškāns, šķiet, par eļļām zina visu – nu varbūt ne gluži visu, jo dažkārt nākoties atbildes uz klienta jautājumiem meklēt internetā un speciālajā literatūrā. Taču vienu gan var teikt: izsmeļošs

padoms un kvalitatīvs produkts ir garantēts.

Latvijā

Eiropas mājdzīvnieku produktu izplatītāju un ražotāju asociācija FEDIAF veikusi pētījumus par kaķu skaitu Eiropas valstu mājsaimniecībās. Pētnieki secinājuši, ka Latvijā kaķi dzīvo 37% no visām mājsaimniecībām. Tas ir trešais augstākais rādītājs Eiropas valstīs. Pirmajā vietā ar 48% ir Rumānija, otrajā ar 41% atrodas Polija. Kā izskaidrot to, ka esam tik ļoti pieķērušies šiem mīļajiem mājdzīvniekiem; kas mums tik ļoti patīk kaķos – pētījumu rezultātus “Neatkarīgajai” skaidro dzīvnieku mājvietas “Ulubele” saimniece Ilze Džonsone un sociologs Aigars Freimanis.