Doma laukumā notiks tradiconālais ielīgošanas pasākums Zāļu tirgus

© Lauris Aizupietis/ F64 Photo Agency

Arī šogad Doma laukumā neizpaliks Zāļu tirgus, informē Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments.

Gaidot Līgo svētkus, Rīgā jau tradicionāli Doma laukumā notiek viens no krāšņākajiem ielīgošanas pasākumiem - Zāļu tirgus, kas šogad risināsies 22. jūnijā no plkst. 9.00 līdz 19.00. Tirgū iedzīvotāji varēs iegādāties zemnieku piedāvāto produkciju, sieru, maizi, gaļu, zivis, medu, pirts lietas, kā arī Jāņu zāles, vainagus un amatnieku izstrādājumus. Līdztekus tirgum Doma laukumā būs iespēja redzēt mūziķu, deju kolektīvu, folkloras kopu un pūtēju orķestru uzstāšanos.

Tirgus apmeklētājiem līdz ar iepirkšanos svētku noskaņu radīs arī sarūpētā kultūras programma. Plkst. 10.00 tirgu ieskandinās pūtēju orķestris "Fanfara", tad dienas gaitā skatītājus priecēs bērnu deju ansambļu „Kamolītis", "Teiksmiņa", "Dzīpariņš" un „Bitīte", kā arī bērnu vokālo ansambļu „Magonīte" un „Knīpas un Knauķi" priekšnesumi. Kultūras programmu kuplinās arī orķestris "Rīga", Tautas deju ansambļi "Dzīpars", "Sidrabi" un kapela "Hāgenskalna muzikanti". Tirgū uzstāsies arī jauktais koris "Laudate Charismata", kamerkoris "Konvents" un folkloras kopa "Lāns". Svētku noskaņu pasākumā radīs arī vīru vokālais kvartets "Harmonija Rīgai", deju kopa "Marmale" un grupa "Lauku muzikanti".

Gan tirgotājiem, gan apmeklētājiem možu garu visas dienas garumā uzturēt palīdzēs Jāņa tēvs aktieris Kristaps Rasims, kurš pastāstīs arī par svarīgākajām un interesantākajām Līgo svētku tradīcijām. Ikviens, kurš būs Zāļu tirgū, varēs iesaistīties aktivitātēs, demonstrēt savu izdomu, asprātību, zināšanas un veiklību dažādos konkursos, kas risināsies tirgus laukumā.

Latvijā

Celtniecības sadārdzinājumi, lielo projektu vēl lielākās izmaksas, inflācijas procents būvniecībā, kas jau kļuvis par atsevišķu rādītāju ekonomikas datos — visi šie cenu pieaugumi galu galā atspoguļojas preču un produktu cenās, sitot pa gala patērētāju makiem. Laiks apskatīt ziloni istabā, kāpēc pie mums gatavais objekts nereti izrādās pat divkārt dārgāks, nekā bija plānots — un te nerunāsim pat ne par “Rail Baltica”.

Svarīgākais