Varētu tikt mainīts "Stockmann" grupas nosaukums

© f64.lv, Ģirts Ozoliņš

Somijas mazumtirdzniecības grupas "Stockmann" direktoru padome nolēmusi sākt stratēģisku izvērtējumu, lai grupas darbības centrā izvirzītu zīmolu "Lindex" un, iespējams, mainītu grupas nosaukumu uz "Lindex Group", kā arī izpētītu "Stockmann" universālveikalu biznesa stratēģiskās alternatīvas, teikts "Stockmann" paziņojumā Helsinku biržai.

Tajā norādīts, ka iespējamā nosaukuma maiņa labāk atspoguļotu apģērbu tirdzniecības struktūrvienības "Lindex" lomu grupas uzņēmējdarbībā. 2022.gadā ar ieņēmumiem 661 miljona eiro apmērā "Lindex" nodrošināja vairāk nekā divas trešdaļas no "Stockmann" grupas ieņēmumiem, bet ar pamatdarbības peļņu 90 miljonu eiro apmērā "Lindex" bija galvenais peļņas avots "Stockmann" grupā.

Iespējamā nosaukuma maiņa gan neietekmētu "Stockmann" universālveikalus, kas turpinātu darboties ar "Stockmann" zīmolu, sacīts paziņojumā.

Izpētot stratēģiskās alternatīvas "Stockmann" universālveikalu biznesam, uzņēmums izvērtēs, kāda būtu labākā vide biznesa attīstībai nākotnē. Šīs iespējas ietvers uzņēmuma neatkarības palielināšanu grupas ietvaros, iespējamo īpašnieku maiņu vai stratēģisko partnerību apsvēršanu, vai arī darbības turpināšanu pašreizējā struktūrā.

"Gadu gaitā "Lindex" bijusi fundamentāla loma grupas darbības rezultātu uzlabošanā. Stratēģiskā izvērtējuma sākšana, apsverot nosaukuma maiņu un izvērtējot universālveikalu biznesa stratēģiskās alternatīvas, ir dabisks nākamais solis mūsu stratēģijā un atspoguļo "Lindex" pieaugošo nozīmi grupā," pauž "Stockmann" direktoru padomes priekšsēdētāja Sari Pohjonena.

"Stratēģiskais izvērtējums neietekmēs "Stockmann" universālveikalu ikonisko zīmolu vai ikdienas darbību," viņa piebilst.

"Stockmann" plāno stratēģisko izvērtējumu pabeigt 2024.gadā.

"Stockmann" grupa pārvalda universālveikalus "Stockmann" Somijā, Latvijā un Igaunijā, kā arī arī apģērbu tirdzniecības grupu "Lindex", kuras veikali darbojas 18 Eiropas un Tuvo Austrumu valstīs, to vidū Baltijas valstīs.

Latvijā

Neraugoties uz to, ka Ķīnas tirzniecības gigants – “Temu” ir iemantojis sliktu slavu, pilnīgi pretējās domās ir praktiskā mājsaimniece Iveta, kura bieži iepērkas lēto cenu interneta veikalā, taču pēdējā laikā nācies vilties! Turklāt, pretenzijas, nevis pret pašu preci, bet tās piegādātāju, ziņo "Bez Tabu".

Svarīgākais