Komentāri: "Viss bija labi, bet uzradās Kariņš". "Latvijas dzelzceļa" pussabrukšanas periodi

ir tāds

Toties mēs nesadarbojamies ar "ļauno" Krieviju! Pliki, nēedusi, badā, bet lepni, ka čakli pildam visu ko mums liek! Gluži kā vēl pirms vairāk kā simts gadiem kad latvietis ar smaidu sejā un dziesmiņas skandinot gāja kunga druvu kopt, tā mēs arī tagad, štrunts par mums, ka tikai citiem būtu labi un mēs izskatītos labi citu acīs.

22.okt Atbildēt
Andis Vaičulis

Kārtējais komentārs, kas balstās faktu nezināšanā. Tieši Putistāna pārstāja lietot tranzīta koridoru cauri Baltijas valstīm. Pirmkārt tāpēc, ka jau sen sāka būvēt ostas pie Pēterburgas un pārvirzīja kravas uz turieni. Otrkārt, ES pārtrauca pirkt Putistānas naftu un akmeņogles, rezultātā šīs kravas tiek vestas uz Āziju izmantojot dzelzceļu, jo vest tās no Baltijas ostām apkārt visai pasaule neatmaksājas.

Tā kā Kariņam šajā gadījumā ir maza loma. Vēl vairāk šī brīža situācija parāda, ka bija nepareizi ieguldīt naudu tranzīta infrastruktūras veidošanā.

22.okt Atbildēt
ir tāds atbilde Andis Vaičulis

Cik labi, ka ir tāda Krievijā kuru var apvainot visos grēkos. Žēl, ka nezini cik ķīmisko kravu gāja no Krievijas un Baltkrievijas un ne tikai uz ES. Toties tagad visiem ir labi, mums ir dārgie ASV minerālmēsli un gāze un visi jūtas laimīgi. Nezinu, vai nezini, vai apzināti melo, tikai minerālmēslu, amonjaka un citu ķīmisku savienojumu eksports tika pārtraukts tieši saistibā ar sankcijām nevis ko citu!

22.okt Atbildēt
Andis Vaičulis

Skat, kā cenšas attaisnot Putistānu, ka pat izlasīto saprast nevar. Skaidri un gaiši rakstīju, ka sankciju dēļ daļa no pārvadātām kravām (nafta, akmeņogles) vairs netiek pārvadātas. Minerālmēsli vēl joprojām nav pakļauti sankcijām.

22.okt Atbildēt
ir tāds atbilde Andis Vaičulis

Kam tu centies izkalpoties? Kāpec tu melo, ka amonjaks, kas ir minerālmesli tāpat kā kālija mēslojumi nav pakļauti sankcijām? Vai tu nezini, jeb apzināti melo! Braucam tālāk! Jau vairākus gadu tūkstošus Latvijas teritorijā pateicoties tās ģeogrāfiskajam novietojumam ir bijis tilts starp austrumiem un rietumiem. Par to raksta gan senās arābu, grieķu, spāņu hronikas. Nekas cits te nav bijis. Jūras tuvums izveidoja mūsdienu jūgendstila Rīgu, citādi tā būtu bijūsi maza ar 1.1/2 stāvu koka mājelēnm kuras nojauca kad sāka attīstīties osta un nākt nauda. No Līvu ciema tapa Liepāja, tāpat Ventspils. Nebūtu bijušas ostas, nekā tāda nebūtu bijis. Tagad pasaki, ko tu ar savu Putinu priekšā, pakaļā piedāvā? Dabas resursu mums nav, mežus veiksmīgi esam notirgojuši, ko vēl tu piedāvāt? Ja vienīgi tev ar taviem saprāta brāļiem sēdēt uz trubas, ēst zirņus, laist tajā gāzi un tirgot to. Man pie kājas tavs Putins, bet man, Latvijas labklājība ir pirmajā vietā un negrasās iet pret savas valsts interesēm tikpat tāpēc, ka kāds to liek. Gudram cilvēkam savs kažoks vienmēr tuvāks, tikai muļķis klausīs ko citi tam sāka, izģērbsies un nosals. Bet ja tev tā tīk, tad uz priekšu!

22.okt Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

22.okt Atbildēt
Valdis

Nu nepagāja pat divas dienas, kad Kluinis ar savu dzelzceļa sāgu atkal klāt.

Tagad, izrādās, vainīgs tikai un vienīgi Kariņš, kurš atņēma Anastasijai un viņas draugiem dāsno peļņas piešprici.

22.okt Atbildēt
Valdis

Draugi.

Vēlreiz citēju šitā nacista ieteikumu man veikt DNS analīzes, kā atbildi uz manu komentāru:

Valdis atbilde ir tāds

Nu, protams, visa pasaule sastāv tikai no slāviem.

11.aug Atbildēt

ir tāds atbilde Valdis

Tavās smadzenītēs varbūt arī tā ir. Tikai der zināt, ka lielu daļu Eiropas apdzīvo slāvi. Aizej uztaisi DNS analīzes, kādas tautu grupas ir tavos senčos un tad publicē, lai visi zina kāds tu tīrasiņu izņēmums. Tev mīļo draudziņ derētu aizbraukt uz kādu islama valsti, tur tev ātri izskaidros no kā sastāv pasaule un kādas tautu grupas tajā mīt. Senāk vācu baroni par tevi būtu bijuši sajūsmā, izcili paklausīgs un nedomājošs cilvēciņš.

22.okt Atbildēt
ir tāds

Tu manu mazo, pūkaino draudziņ aizmirsi pateikt, ka komentāra uz kuru tev atbildēju tu rakstīji kāds tīrasinu latvietis un pārāks par slāviem esi tu. Vai tu to aizmirsi? Paņem aši izlasi. Rodas jautājums, kurš te ir nacists un viss norāda, ka tāds morāls kroplis šeit esi tikai tu! Aizbrauc bērniņ pie arābiem un pasaki, k tu esi labāks par viņiem, redzēsi kāakmeņi atsitīsies pret Krieviju āvu slimo galvu. Tāpec es tev plānprātiņu lūdzu, lai tu ar DNS pierādi savu labdzimtību. Bet tu tai vietā, lai to izdarītu sāc murgot slima pitona murgus.

22.okt Atbildēt
ir tāds

Voldiņ! Man protams tevi bērniņu žēl, tev šādus rakstus lasīt nedrīks, kļūsti nervozs, saci pat svīst un sākās verbālā nesaturēšana. Ja tu manu mīļo, mazo, pūkaino draudziņ redzi, ka raksta autors ir Kluinis nelasīt to nekad un nekādā gadījumā! Kluiņa raksti graujoši ietekmē tavu jau tā smagi slimo psihi. Tikai atceries manu bērniņ, ka dzelzceļš ir peļņas gūšanas avots nevis, lai uz to skatītos. Uzbūvē tu sev piemājas dārziņā dzelzceļu uz koka sliedēm un izklaidējies, tev to neviens neliedz, bet LDz ir uzbūvēts, lai par to pārvadātu kravas un gūtu peļņu nevis lai tādi jampampiņi kā tu te priecātos.

22.okt Atbildēt
Kоments

Ja grib rietrumiem līst bez ziepēm, tad tā vajag turpināt.! Ja nav kas strādā pa naktīm pie kraušanas, tas ir galīgais fufelis. Mēs preču stacijā studuju laikā strādājām tur pa naktīm un nebija nekādas problēmas. Daži pat izkrāmēja deviņus maisus ar mandarīniem, vai sīpoliem valstij bet desmitais palika pašam, par godīgumu un smago darbu..

22.okt Atbildēt
Valdis

Nu viens, kas panakti gatavs strādāt par mandarīnu maisu, ir pieteicies.

Gaidām nākamos.

22.okt Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Tev plānprātiņ nesaprast, ko nozīmēja strādāt par mandarīnu maisu. Tas bija daudz vērtīgāk kā desmitnieks uz ķepas. Bet tev jau visā pasaule sākās ar Voldiņa manefestāciju. Uz pasauleslīdz Voldiņa manefestācijai nebija un pēc tās arī nekā nebūs, domāja Voldiņš rakstot kārtējās pērles. Vieņgais ko Voldiņš var ir spīdet ar izcilu trulumu kurš ir raksturīgs daudziem mūsdienu rietumu izglītības sistēmas upuriem. Traki, bet līdzēt nevar!

22.okt Atbildēt
janisl

Un tas vēl nav viss. Drīz par aizokeāna saimnieku arī karot vajadzēs. Jau gatavo palēnām.

22.okt Atbildēt
Valdis

Patrenējies arī tu.

22.okt Atbildēt
viesis

Mjā, no vienas puses, LDZ ir situācijas ķīlnieks. Skaidrs ka gaidīt baigās kravu plūsmas no Krievijas un Baltkrievijas, kamēr tur pie varas ir aptrakuši diktatori, var tikai ar prātiņu apdalīts cilvēks. Bet alternatīvas ir mazas- uz un no Somijas caur Igaunijas ostām un uz un no Zviedrijas caur Ventspili. Vēl kaut ko varbūt var sagrabināt no Ukrainas, bet kopumā bilde bēdīga. No otras puses- kamēr igauņi un latvieši pukojas par to, ka Igaunija un Latvija nav spējīgas saskaņot savus pasažieru vilcienus, tikmēr Lietuva atvērusi dzelzceļa reisus uz Rīgu..... tas mazliet par vadības domāšanas stilu.

22.okt Atbildēt
ir tāds

Ko darīt u gribi grabinat no Ukrainas? Priekšā Polija un Lietuva ar savām ostām. Skuju ziepes, ne kravas dabūsi.

23.okt Atbildēt
Arturs Ozols

Tekstā ir izlaista valsts teritoriālās ekonomikas situācija saistībā ar dzelzceļu . Pirmkārt , nekad nav attīstīti uzkraušanas parki Latgalē .Kravas vadātas automašīnās 180 -220 km attāluma kļūst nekonkurētspējīgas izmaksu ziņā un dīzeļi piesārņo gaisu . Der zināt ,ka pirmskara Latvijā ,darbojās "piena nakts vilcieni" un ir apraksti , kā jauni vīrieši 2-4 minūtēs iekrāva stacijās pat simtiem piena kannu , sacenšoties par alus kasti ātrākajiem krāvējiem . Ja par mūsdienu "zaļo kursu" , tad kas liedz uzkraut kravas mašīnas vagonos Kauņā ,vest tās līdz Tallinai un nepiesārņot gaisu Latvijā , vispār aizliedzot šādu mašīnu tranzītu pa zemes ceļiem .

29.okt Atbildēt

Komentēt