Komentāri: Ostām ar kravām bēdīgi un dzelzceļam traģiski, bet "Rail Baltica" būvēsim

Uldis

Eiropa joprojām pērk Krievijas un Baltkrievijas preces-mums neko nevajag,idejas dēļ latvietis iztaisīs harakiri...

17.sep Atbildēt
Kalamburs

Tad iztaisi to, kā tu raksti, harakiri - pasaule kļūs tīrāka!

17.sep Atbildēt
Andis Vaičulis

Tas pats Uldis, kad ES aizliedza naftas un metālu importu no Putistānas īdēja cik tas ir slikti, jo tās bija lētas preces.

Piedevām nevajag arī stāstīt pasakas, ES imports no Putistānas ir būtiski nokrities, jo izņemot gāzi, naftu, metālus un kokmateriālus Putistāna maz ko pārdot uz ES, jo Putistāna neko citu īsti nemāk ražot.

17.sep Atbildēt
Juris Seikovskis

Vispār jau ekonomisko uzplaukumu nodrošina tikai produktu ražošana un pārdošana. To apliecina fakts, ka esam tur, kur esam. Izčākstēja gan "otrā Šveice", gan "tilts uz Austrumiem", gan tūrisma "meka" īsti nerullē. Krogi un viesnīcas ir iemanījušies nemaksāt nodokļus, nemaz nerunājot par Rīgas "vāverēm". Tranzīta biznes arī nodokļus maksāja cik gribēja, un cik negribēja, nemaksāja. Ir taču izgudroti ofšori. Reiz viens čečens man apgalvoja, ka nafta čečeniem ir "dieva sods". Tad tam nepiekritu. Nu saprotu, ka viņam bija taisnība. Mūsu "dieva sods" ir tranzīts. Kāpēc elitei ko censties un pūlēties, riskēt, ja no tranzīta ir neliels, bet pastāvīgs ienākums? Un nekas nav jādara, piekabini lokomotīvi pie Zilupes un Ventspilī atkabini! Tikai tas "tranzīta pups" vēl pirms kara sāka izsusēt, Putins pateica, ka kraus paši, krauj arī. To tranzītu dabūt atpakaļ var tikai kopā ar himnu krievu valodā. Bet tad tādi mūsu "buldozeri" un pārejie tranzīta oligarhiņi vairs nebūs arī vajadzīgi.

P.S.Kluiņa kungs raksta interesanti, bet reizēm "šķērsām". No raksta:"Latvijā tradicionāli par pašsaprotamu valsts pienākumu sabiedrība uzskata ceļu labošanu ar tikai simboliskiem kravas automobiļu īpašnieku līdzmaksājumiem." Kravas transports maksā lielus nodokļus, Kluiņa kungs varētu painteresēties, pēc tam rakstīt. Ja visa nauda, ko samaksā a/m, tai skaitā kravas, tiktu novirzīta ceļiem, tad mums jau būtu četrjoslu Rīgas apvedceļš un tādas pat maģistrāles uz Liepāju, Ventspili, Daugavpili, Rēzekni un Valmieru. LDz sekmīgi savā laikā atkratījās no vietējām kravām tā paša tranzīta dēļ. Linkaiša kunga sapnīši dabūt vietējās kravas atpakļ uz dzelzceļu ir nereāli. Tas Rail Baltika arī "nopietnas" kravas nevedīs, nu varbūt pastu un sīkpakas. Ja vispār tiks uzbūvēts.

18.sep Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

17.sep Atbildēt
Valdis

Jau kāds 55 Kluiņa raksts par RB.

Un apbrīnojama spēja neredzēt galveno. RB ir viens no elementiem, kas novelk robežu starp civilizēto pasauli un mežoņiem. Nekad ekonomiskie aspekti šim projektam nav bijuši primārie. Nu vismaz nākamajos 50 gados.

Ko tad pārvadās, caur mūsu ostām, kad krievija saplīsīs gabalos un Ķīna pārņems Sibīriju?

Purva dūņas no maskavijas purviem?

Drīzāk šiem būs jāpieved kastītes ar cāļu kājiņām. Nu pievedīsm, pāstiepsim pāri Zilupei, lai pēc tam paši tiek galā.

17.sep Atbildēt
Kalamburs

Valdiņ, es iesaku neklausīties bazūnēs! Vai tas ir "ir tāds", vai "Valdis", vai kāda cita bazūne! Cilvēku, kuram ir galva, nekustina ne "Valdis", ne "ir tāds"! Bet jūs, un jums līdzīgie, jūs ganiet aunus un aitas, kas jūsos klausās!

17.sep Atbildēt
Valdis

izlasi manu atbildi Kalambūram.

Viens otrs to jau ir izdarījis.

17.sep Atbildēt
viesis

Mjā, kas tikai nenošķir civilizāciju no mežoņiem- pārvietošanās ar elektroauto ierasto mašīnu vietā, kukaiņu ēšana gaļas vietā, vakcinēšanās ar vakcīnām kuras nepasargā no saslimšanas, toties apdraud veselību, un tagad tam visam vēl nācis klāt Rail Baltic....... tā tikai ir "civilizācija" :)))))

17.sep Atbildēt
Valdis atbilde viesis

Civilizaciju no mežoņiem nošķir tas, ka tikai mežoņi ņem roka plinti un iet pie kaimiņa laupīt.

Tāpat kā ir lietas, kas nošķir viesus no saimnieka.

18.sep Atbildēt
Kalamburs

Sensacionāla atklāsme! Ha Ha Ha

RB ir naudas apgūšanas pasākums, tam nav nekādas saistības ar kravām, pārvadājumiem un citādām blēņām!

17.sep Atbildēt
Edgars

"Kas man maksā, tam ar līmē!" Bez pārmetumiem un ironizēšanas par Neatkarīgās atkarīgajiem u.c. hibrīdkara aktīvistiem.

"...Cilvēki vairs nesaprot, kas vispār notiek un kā pret to attiekties. Un te der atcerēties, ka tieši maldināšana ir viens no vissvarīgākajiem uzbrukuma elementiem hibrīdkarā. Tās augstākais mērķis ir nomaldināt pretinieka sabiedrību tik tālu, ka tā sāk maldināt pati sevi, dzīvot pašapmānā." Kas ir hibrīdkarš? Gunda Reire: uzbrukuma mērķis ir ikviens cilvēks (lvportals.lv)

17.sep Atbildēt
ir tāds atbilde Edgars

Cilvēciņ mīļais! Melo visi, par to šaubu nav, tāpēc cilvēkam ir sava galva, lai saprastu kur patiesība, kur meli. Tiem kuri dzīvoja padomijā to iemācīja dzīve, bet tagadējai jaunatnei kuri daudzi atplestām mutēm klausās ko tiem stāsta ar to bieži ir problēmas. Un nevajag runāt par kādu hibrīdkaru. Ja kāds par hibrīdkaru grib pasniegt nemitīgās melu kampaņas kuras nāk no visām pusēm, tad tas nav nekas jauns, vienkārši kurš kuru aplies ar lielākiem dubļiem un šādā veidā gūs uzvaru norāda tikai uz daudzu indivīdu degradāciju. Senākos laikos divas armijas satikās uz lauka un izkāvās, tagad veči raustās iet izkauties uz lauka, tad šaudās ar droniem, raķetēm utt., un to dara visi bez izņēmuma un tad viens rāda uz otru ar pirkstu un viens otru apvaino visos pasaules grēkos un noziegumos. Patiesībā tas ir zemiski un ļoti gļēvi.

17.sep Atbildēt
Valdis

Iesāc ar to, ka uzdod sev jautājumu - kam ir izdevīgāk, ja krievu kravas tiek vestas caur Latviju?

Mums vai krieviem ?

Uzdod nākamo jautājumu, vai krievi var iztikt bez savu kravu transportēšanas uz Eiropu?

Uzdod sev vēl vienu jautājumu - vai krieviem ir vajadzīgas kravas no Eiropas?

Un uzdod sev vēl vienu jautājumu - vai Latvija var iztikt bez krievu kravām, ja veidojas tāda spiedīga situācija?

Pēc tam, padomā, vai turpināt kladzināt par Latvijas atkarību no dižās krievzemes.

17.sep Atbildēt
janis

vēl tikai latviešu priekšniecībai Rīga jāpārdēvē par Ņjūroterdam un tad tranzits plūdīs ka pa sili, no piķa nevarēs atkauties. RB vajadzēs vēl četrus diegus uz visām pusēm. Un airB jāsapērkas nopietnas lidmašīnas , jo cilvēki no visas pasaules brauks uz brīnumaino vietu to aptaustīt.

17.sep Atbildēt

Komentēt