Komentāri: Andrejsalas arābu investori var izrādīties galvenie labuma guvēji no Eiropas naudas apgūšanas Krievu salā

Ints

nu reti labi autors parāda , ka vienīgā sāpe par ostas pārcelšanu ir viņam (t.i. raksta pasūtītājam), kurš nezin ne situāciju, ne to kas kādam traucē vai netraucē , un par mazu bet godīgu samaksu ir gatavs uzskribelēt ko vien paprasa.

Kurā Eiropas pilsētā vēl pa centru brauc pārkrauti baļķu vedēji, kur pārkraujot pilsētas centrā graudus, izraisot lokālo tuksneša vētru (putekļi anormālli) tas kādam netraucē......

9:29 Atbildēt
ir tāds

Nesagrozi faktus! Ļoti labi atceros, ka tad kad radās Krievsalas (varbūt pārdēvēt par Ukraiņsalu🤔) projekts patiesi runa bija tikai un vienīgi par ogļu termināli, ne par kādiem kokmateriāliem un labību runā nebija. Interesanti, kā tagad baļķvedēji nokļūs Krievsalas terminālī, ja ne caur Rīgu? Diemžēl apvadceļa tur nav. Bet, ja nesaprati, tad raksts nebūt nav par to, ka šādu kravu pārkraušana centrā ir slikta, bet par to, ka jaunais terminālis nav atbilstošs nomnieku prasībām un tas gluži nav viens un tas pats. Bez tam, ir jāsaprot, ka ja osta kādreiz gribēs nopietni attīstīties mēs agrāk vai vēlāk nonāksim pie jautājuma: skaista pilsēta ar namiem pie Daugavas, jeb osta, jo kuģojama Daugava ir tik cik tā ir un tāpēc katram kv. m. tās krastos ir vērtība. Bez tam būtībā jaunais terminālis neko neatrisina, jo nav atbilstošu pievadceļu. Zinot kāda ir Daugavgrīvas iela pie Dzegužkalna/Iļģuciema, pudeles kakls, tad faktiski problēmas no vienas vietas tika pārceltas uz otru, bet ne atrisinātas.

10:10 Atbildēt

Komentēt