Austrālijā kādā restorānā saimniece liek apēst visu, kas pasūtīts

Sidnejas japāņu restorāna "Wafu" klientiem turpmāk jārēķinās ar to, ka jāapēd viss, kas pasūtīts, un uz šķīvja nedrīkst atstāt ēdiena atliekas. Pretējā gadījumā restorāna saimniece Jukako Ičikava sola soda sankcijas un aizliegumu turpmāk apmeklēt šo iestādi.

"Maltītes pabeigšana nozīmē, ka apēsts ir viss, kas pasūtīts un atrodas uz šķīvja, atskaitot citronu šķēlītes, gari (suši ingveru) un vasabi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka salāti un dārzeņi, kas atrodas šķīvja malā, nav nekāda dekorācija, bet arī daļa no maltītes," sacīts restorāna īpašnieces paziņojumā, kas novietots redzamā vietā pie ieejas iestādē. Cilvēkiem, kuri šos nosacījumus pildīs, paredzēta 30% atlaide, savukārt tiem, kuri ieraduši pamest pusizēstus šķīvjus, nāksies maksāt pilnu cenu, turklāt viņiem tiks piekodināts vairs šajā iestādē neatgriezties. No savas puses Jukako, kas vienlaikus ir arī restorāna šefpavāre, garantē, ka nevienam no ēdieniem, ievērojot japāņu virtuves tradīcijas, nav pievienoti piena produkti, olas, cukurs vai krāsvielas, turklāt visi produkti, protams, nāk no tā dēvētās organiskās lauksaimniecības sektora.

Jāpiebilst, ka restorānā, kas atrodas Sidnejas Sarijhilzas priekšpilsētā, ir vietas tikai 30 cilvēkiem un Jusuko nebaidās, ka striktie noteikumi varētu atbaidīt klientus. Viņa uzsvērusi, ka lēmumu par to ieviešanu pieņēmusi, lai dotu savu ieguldījumu tā dēvētās ilgtspējīgās pasaules veidošanā. Citiem vārdiem sakot, viņai vienkārši bija apnicis, ka tik daudz ēdiena ik dienas tiek izsviests atkritumos.

Svarīgākais