Lai gan koronavīrusa Covid-19 pandēmijas dēļ daudzi pasaules uzņēmumi saskaras ar finansiālām grūtībām, lielākais patēriņa preču ražotājs ASV "Procter & Gamble Co" lepojas ar peļņu.
Koronavīrusa Covid-19 pandēmijas sākumā ne vien Latvijā, bet arī ASV bija vērojama situācija, ka cilvēki dodas uz lielveikaliem, lai lielākā daudzumā iegādātos pirmās nepieciešamības preces. Šī iemesla dēļ arī kompānijas "Procter & Gamble Co" pārdoto preču daudzums pieaudzis par 6%.
Kompānijas galvenais finanšu direktors Džons Mollers medijiem norādījis, ka šāds tirdzniecības pieaugums ļāvis kompensēt tos zaudējumus, kas radušies nenotikušās tirdzniecības dēļ Ķīnā, raksta "Bloomberg". Viņš arī neizslēdz iespēju, ka krīzes radītie iepirkšanās paradumi varētu saglabāties vēl kādu laiku.
Tiek pieļauts, ka pamatpeļņa uz vienu uzņēmuma akciju šī iemesla dēļ pieaugs par teju 10%.
"Procter & Gamble Co" grupā ietilpst tādi zīmoli kā "Pampers","Ariel", "Tide", "Braun", "Gillette", "Aussie", "Vicks" u.c.