Facebook: mēs nesagaidām, ka cilvēki sāks likvidēt Gmail profilus

Facebook pieteicis kārtējo konkurences cīņu tādiem uzņēmumiem kā AOL, Yahoo, Microsoft un Google, piedāvājot jaunu elektroniskā pasta pakalpojumu. Kompānija gan noliedz, ka tas būtu uzņēmuma stratēģiskais solis, iekarojot internetu.

«Tas nav nekāds e-pastu slepkava,» sacījis Facebook dibinātājs Marks Cukerbergs (Mark Zuckerberg). «Iespējams mēs varam palīdzēt cilvēkus virzīt uz informācijas apmaiņu, kas būtu daudz vienkāršāka, notiktu reālajā laikā, nekavējot viņus no personīgās pieredzes veidošanas,» tā Cukerbergs.

Viņš norādījis, ka e-pasti joprojām ir ļoti nozīmīgi lielam cilvēku skaitam. Kompānija uzskata, ka šāda veida vienkārša ziņu apmaiņa ir veids, kā cilvēki turpmāk varēs veidot savu komunikāciju.

Facebook Ziņojumu mērķis ir piesaistīt vēl ciešāk savus lietotājus sociālā tīkla vietnei laikā, kad ikviens cīnās par interneta pakalpojumu izmantotāju uzmanību, ziņo BBC.

Jaunais produkts apvienos tekstu, tiešsaistes tērzēšanu un elektronisko pastu vienā centrālā vietnē.

Facebook uzskata, ka tradicionālie e-pasti ir pārāk lēni un apgrūtinoši, tāpēc šis būtu jauns solis uz mūsdienīgu ziņu apmaiņu.

Vairāki analītiķi pauduši viedokli, ka jaunais Facebook produkts būs Google elektroniskā pasta Gmail bieds, un tas tiek uzskatīts par Gmail alternatīvu, tomēr Cukerbergs norāda, ka tāds nav bijis kompānijas nolūks.

«Patiesībā viņi ir lielisks produkts,» sacījis Cukerbergs. «Mēs nesagaidām – kāds rīt piecelsies un teiks: «Es likvidēšu savu Gmail vai Yahoo profilu,» tā Facebook dibinātājs.

Galvenā Facebook pamatnostādne esot izveidot lietotājiem ērtu pakalpojumu, nodrošinot piekļuvi tām ziņām, «kuras patiešām ir svarīgas».

Svarīgākais