„Toyota” grasās lauzt masīvu olimpisko spēļu sponsorēšanas līgumu

© Pixabay

Transportlīdzekļu ražotājs „Toyota” gatavojas izbeigt apjomīgu sponsorēšanas līgumu ar Starptautisko Olimpisko komiteju (SOK) pēc šī gada Parīzes olimpiskajām spēlēm, ziņo „Japan Today”.

„Toyota” noslēdza 835 miljonu ASV dolāru vērto līgumu ar spēļu organizētājiem 2015. gadā un tas ietvēra četras olimpiādes, sākot ar 2018. gada Phjončhanas ziemas spēlēm Dienvidkorejā un 2024. gada vasaras spēlēm Parīzē.

Iepriekš ziņots, ka tas ir SOK lielākais sponsorēšanas darījums.

Japānas ziņu aģentūra „Kyodo” apgalvo, ka „Toyota” nav apmierināta ar to, kā SOK izmantoja sponsorēšanas naudu. Ziņu aģentūra, atsaucoties uz avotiem, sacīja, ka nauda "nav izmantota efektīvi, lai atbalstītu sportistus un veicinātu sportu".

„Toyota” ir atteikušies no publiskiem komentāriem un norādīja, ka finanšu informācija ir slepena. Arī SOK pārstāvji ir atteikušies komentēt šīs ziņas.

"Mums ir vienošanās ar „Toyota” līdz 2024. gada Parīzes olimpiskajām spēlēm," paziņoja SOK. "Mēs turpinām cieši sadarboties, gatavojoties Parīzei, un ceram, ka šie plāni tiks īstenoti," norāda komitejā.

SOK 91% ienākumu gūst no apraides tiesību pārdošanas (61%) un sponsorēšanas (30%).

Pasaulē

Starptautiskais pasažieru pārvadātājs "Lux Express" ziemas sezonā, no šā gada 1.decembra līdz aprīlim, par aptuveni 30% samazinās komercreisu skaitu maršrutā starp Rīgas centru un lidostu, norāda "Lux Express Latvia" valdes loceklis Aldis Ķibēns.