Stīvs Džobss uzņēmumā “Apple” ieviesa neoficiālu "alus testu", ko viņš izmantoja darba interviju laikā, - piesakoties darbam “Apple”, ļoti iespējams, ka kandidātam nācās izturēt šo unikālo testu, raksta “LADbible”.
Džobss vēlējās izvairīties no standarta intervijām ar jau iepriekš zināmām atbildēm. Tā vietā viņš centās radīt atmosfēru, kas ļautu viņam redzēt kandidātu kā indivīdu. Oficiālas intervijas vietā viņš varēja vienkārši uzaicināt kandidātu uz alu. Šī neformālā atmosfēra, pēc Džobsa domām, palīdzēja atslābināt pretendentus, mudinot viņus sniegt atklātākas un godīgākas atbildes.
Džobss uzdeva dažādus jautājumus, sākot no nopietniem, piemēram, - kad pēdējo reizi jūs kaut ko sasniedzāt, līdz pavisam vienkāršiem - ko jūs darījāt pagājušajā vasarā?
Viņu interesēja ne tik daudz pareizās vai nepareizās atbildes, bet gan kandidāta personība un viņa pieeja dzīvei. Viņš uzskatīja, ka “Apple” ir svarīgi, lai tajā būtu ne tikai kvalificēti darbinieki, bet arī cilvēki, ar kuriem ir patīkami strādāt vienā komandā.
Džobsa mērķis bija atrast "A spēlētājus" jeb labākos no labākajiem savā jomā. Viņš norādīja, ka, sapulcējot kopā šādus cilvēkus, var izveidot neparastu darba vidi, jo talantīgiem speciālistiem patīk strādāt kopā.
Vai "alus tests" nostrādāja? Džobsa vadīšanas laikā “Apple” plauka un zēla, tāpēc šķiet, ka viņa pieeja komandas atlasei atmaksājās.