Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes nodaļās darba netrūkst - cilvēku skaits, kas vēlas noformēt jaunus personu apliecinošus dokumentus joprojām milzīgs. Un klientu apkalpošanā gadās misēkļi.
"Tas ir normāli, ka PMLP nemāk strādāt ar cilvēkiem? Ar 2 mazākajiem bērniem, man bija pārmetums par to, ka nepaņēmu katram bērnam atsevišķu numuriņu. Šodien sievai ar 2 vecākajiem bērniem "uzbrauca", ka ņēma katram savu nr. Tad pārmeta, ka ņemam bērniem gan pasi, gan ID," pikts ir Jānis.
Tas ir normāli, ka @IeM_PMLP nemāk strādāt ar cilvēkiem? Ar 2 mazākajiem bērniem, man bija pārmetums par to, ka nepaņēmu katram bērnam atsevišķu numuriņu. Šodien sievai ar 2 vecākajiem bērniem "uzbrauca", ka ņēma katram savu nr. Tad pārmeta, ka ņemam bērniem gan pasi, gan ID. 1/3
— Jānis Bērziņš���� (@eiduss) March 29, 2023
Viņš turpina: Sievai pārmeta, ka viņa nezinot, ka 10 gadus veci bērni paši parakstās. Pārmetums pārmetuma galā... Vai tiešām tā ir sakritība, ka katreiz cits darbinieks, bet attieksme nemainās? Es neprasu viltotu smaidu, bet es sagaidu, ka pret mani izturēsies cilvēcīgi. Tas tiešām ir par daudz prasīts?
PMLP operatīvi reaģējusi: "Labdien! Saņemot pakalpojumu klātienē katram klientam jābūt savam kārtas numuriņam. Atvainojamies, par pārpratumu komunikācijā. Kurā nodaļā saskārāties ar šādu situāciju?"
Labdien! Saņemot pakalpojumu klātienē katram klientam jābūt savam kārtas numuriņam. Atvainojamies, par pārpratumu komunikācijā. Kurā nodaļā saskārāties ar šādu situāciju?
— PMLP (@IeM_PMLP) March 29, 2023
Taču soctīklos atrodami arī ļoti pozitīvi stāsti saskarsmē ar PMLP darbniekiem. Piemēram, nesen ziņoj\am, ka cilvēki sajūsmā par kādu PMLP darbinieci.