Klients izbrīnīts par "airBaltic" apkalpes attieksmi; uzņēmums atvainojas

© Kaspars Krafts/MN

"airBaltic" vārds publiskajā telpā pēdējā laikā arvien vairāk izskan ar negatīvu pieskaņu.

Arī pasažieru sūdzības diemžēl nav retums.
"Saskāros ar diezgan nelaipnu un gados jaunu "airBaltic" apkalpi. Kaut kas nav ar pavadošā sastāva standartiem kārtībā. Pārdeva iereibušam pasažierim dzērienu, kurš pēc tam izgāza ēdienu. Apkalpe ilgu laiku atteicās savākt nesmukumu. Pašas brauca pāri ar ratiņiem un paziņoja, ka nav apkopējas. Savās mājās vai darbā mēs taču novācam acīmredzamu nekārtību vai tomēr nē?" vietnē "X" taujā Arnis.

"Atvainojamies par šo nepatīkamo pieredzi lidojuma laikā. Aicinām aizpildīt formu mūsu mājaslapā: https://airbaltic.com/lv/izteikt-pretenziju Kolēģi izpētīs šo konkrēto situāciju un sniegs Jums atbildi. Paldies par sapratni!" raksta uzņēmums.

Svarīgākais