Absolūti lielākā daļa cilvēku uzskata, ka lielas atlaides veikalā nozīmē lētu preci, tomēr ir veikali, kuros prece pat ar 70% atlaidi nav pa kabatai Latvijas vidusmēra iedzīvotājam. Soctīklos tiek apspriesta veikala "Elkor" izsludinātā izpārdošana ar 70 % atlaidi.
Cilvēkiem, kuri dzīvo no aptuveni vidējās algas valstī, ir absolūti nesaprotams, kā par vasaras krekliņu var maksāt 170 eiro, turklāt šī cena ir ar lielu atlaidi, jo pamatcena šim krekliņam ir vairāk par 300 eiro.
Ieraksta autors: "Visi zin, ka Elkorā pārsvarā iepērkas turīgie krievi, un ja būs lēti, tad viņi nepirks, jo nevar noblatot. Ko nozīmē kvalitāte? Nesamazgāsies pēc 10 mazgāšanas reizēm? Jo tad es zinu "brendus", kas dara to pašu par 20€"
Tajā pašā laikā vairāki cilvēki atzīmē, ka konkrētais zīmols ir augstas kvalitātes, tāpēc arī cena tāda: ""Etro" ir augstas kvalitātes itāļu luksusa zīmols, viņu slavenākais apdrukas motīvs ir “nierīte”. Cena lieliska priekš Etro. Par ko sarkasms? Cena tāpat šķiet par augstu, neadekvātu, krekliņa krāsa nav īstā, kas tieši? Acīmredzot neesat mērķa grupā, līdz ar to šķiet jokaini sašust."
Komentāros Roberts raksta: "Šito es nekad nesapratīšu, kaut kāds luxury bomžu variants :D Par to oriģinālo cenu var dabūt custom šūtu kreklu no augstas kvalitātes materiāliem, kur no šuves līdz šuvei būs tev uztaisīts viss, nevis kaut kādu sweatshopā šūtu miskasti."
Kniipa ir šokā: "Oi, jopcik! Viss mans gada apģērbu budžets vienā krekliņā"
Komentāros vairākkārt ir pieminēts arī Daugavpils mērs Andrejs Elksniņš, kurš mēdz iegādāties ļoti dārgu zīmolu apģērbu: "Pārsūti Elksniņam. Viņa stils 100 punkt."
Steidzieties uz Elkora 70% atlaidēm. Reklāmā saka, ka šitik lēti vairs nebūšot. pic.twitter.com/U0LlF0FrN6
— Kaspars Hercmanis (@KasparsH) May 21, 2024