Kāda sieviete portālā "sudzibas.lv" dalījusies ar negatīvu pieredzi, kādu viņas vecākiem sagādājis uzņēmums "Lux Express".
Sieviete raksta, ka ieplānoais reiss pamatīgi kavējās.
"Maniem vecākiem bija biļetes uz reisu 21: 00 no Rīgas uz Maskavu. Ir jau 22: 18, taču autobusa nav joprojām, autoosta saka, ka esot tehniskas problēmas ar transportu, taču neviens nevar pateikt, kad reiss notiks un vai tas notiks vispār. "Lux Express" telefonā saka, ka autobuss tiks padots ar apmēram stundas kavēšanos (!) , taču nu jau ir pagājusi stipri vairāk par stundu, taču autobusa kā nav, tā nav. Tas ir "serviss" un tādas ir atbildes! Gan no pārvadātāja, gan no autoostas! Maniem vecākiem ir 85 un 89 gadi - iedomājaties, kā viņi jūtas šajā bardaka situācijā, kad neviens neko nezina un neko nesaka!" savu enpamierinātību pauda sievete.
Tikmēr savu skaidrojumu par notikušo sniedzis arī pats uzņēmums.
"Lux Express vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Vēlamies Jūs informēt, ka pasažieru drošības interesēs autobuss tika aizkavēts tehnisku iemeslu dēļ. Mūsu pasažieru drošība ir mūsu galvenā prioritāte, un, ja rodas kaut mazākās aizdomas ka autobuss ir bojāts, reiss tiek aizturēts autobusa pārbaudei, vai sliktākajā gadījumā maiņai. Autobusu pārbaude var aizņemt ilgāku laiku, jo mēs nevaram paredzēt, cik liela varētu būt problēma un cik ilgu laiku tas prasīs, lai to atrisinātu.
Mēs informējām visus pasažierus par autobusa kavējumu caur īsziņām. Neskaidrību gadījumā, Jūs varat sazināties ar mums telefoniski, lai saņemtu precīzāku informāciju par kavējumu, ja mums tāda ir pieejama," pauž uzņēmua pārstāvji.
Tikmēr komentāros cilvēki norāda, ka šī situācija nav jāuztver tik saasīnāti, jo, kā raksta kāds komentētājs, transportlīdzekļiem mēdz būt tehniskas problēmas.
Jāpiebilst, ka pasažieri ik pa laikam sūdzas par nelāgām situācijām ar sabiedriskā transporta pārvadātājiem. Piemēram, pirms kāda laika tika vēstīts par to, kā autobusa šoferis Jelgavā paņirgājas par invalīdi.