Kliente Swedbank piedzīvo nepatīkamu situāciju

© Ilze Zvēra/F64

Talsos sabiliete Virdžīnija piedzīvo nepatīkamu situāciju ar Swedbank, vēsta "Bez Tabu".

Vīram vajadzējis saņemt “Swedbank” pakalpojumu klātienē, taču Talsos to saņemt neesot iespējams. Iemesls pavisam elementārs - šeit vairs nav konkrētās finanšu iestādes filiāles.

Nobraucot jau vairāk nekā 40 kilometru no dzimtās vietas, sabilietei paziņo, ka jāmēro vēl vismaz 50 kilometru, lai saņemtu tik nepieciešamo pakalpojumu.

Kundze apzinās, ka gluži no zila gaisa ierasties ar vairs nevarot, jo nepieciešams iepriekš pierakstīties, taču ar to arī nevedas, jo neesot iespējams sazvanīt kādu no konsultantiem.

Nebūšanas

Rīdziniece Elīna ir četrus gadus vecā dēliņa Lūkasa mamma, kura iepirkties dodas kopā ar bērnu. Vienā no iepirkšanās reizēm apmeklējusi Rīgas mikrorajona “Rimi” veikalu. Kad iepirkšanās jau gandrīz noslēgusies, Elīnas dēls paziņojis, ka vēlas apmeklēt tualeti. Tieši šajā veikalā klientiem pieejamu labierīcību nav, un arī darbinieces liegušas izmantot savu tualeti, kas māmiņu ļoti pārsteidzis, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais