Cilvēki nikni par "mūzīgo problēmu" starppilsētu autobusos

© Pixaby

Norēķinu kartes tācu ir tik drošs un ērts veids, kā ikdienā maksāt par precēm un pakalpojumiem - tā tiek skaļi skandināts valstiskā līmenī. Taču ne visur un ne vienmēr maksājuma karte tiek pieņemta - atrunas dažādas. Piemēram, braucot ar starpilsētu autobusu, var nākties palikt pieturā, jo autobusā karšu termināls nestrādā.

"Tiešām Autotransporta direkcija nevar beidzot uzlikt CATA sodu par karšu nepieņemšanu? Cik ilgi cilvēkiem būs jākavē darbs un skola dēļ "nestrādā", jāgaida stundām nākamais autobuss? Tiek vienkārši piesegta melnā kase uz cilvēku rēķina. Kam vajag institūciju, kas nespēj tik elementāru uzraudzīt?" vietnē "X" savu sašutumu neslēpj Vaivare.

Dagnis: Varbūt kaut ko līdz galam nesaprotu, bet vai nav iespējams noteikt, ka ja pārvadātājs nespēj nodrošināt līgumā noteiktos maksājumu veidus, pakalpojums jāsniedz par brīvu.

Dzintris: Jā, problēma tur ieilgusi gan, bet es nebūtu šoferu kritizētājs. Šoreiz CATAs priekšniekiem un ITešņikiem vajag pa kupri. Skaidra lieta, ka pasažieru kritiku saņem tieši šofer onkoļi un tantas.

Luīze: Ja tev gadījās tā, izbraucot no Limbažiem, tad varu pastāstīt, ka man bija 2x šāda situācija. 1) “nestrādā”, dusmīgi braucu ar nākamo; 2) “nestrādā”, bet pamanu, ka šoferis pat nemēģina, uzstājīgi palieku pie sava, ka pārbaudām, varbūt mana karte strādās. Un strādāja, protams.

Kārlis: PTAC iesniegumus pēc katra tāda gadījuma, kamēr pielec.

Svarīgākais