Soctīklos izceļas neglīts "kašķis" starp pasažieri un "Rīgas satiksmi"

© Ģirts Ozoliņš/MN

Pavisam nelāgs sanācis publisks "kašķis" starp kādu pasažieri un uzņēmumu "Rīgas satiksme". Kāds pasažieris bija neapmierināts, ka kontrole vēlējusies uzlikt sodu par nepietiekami ātru biļetes reģistrāciju, lai gan konkrētais pasažieris un kontrole transporta līdzeklī iekāpa vienlaicīgi.

Pasažieris vietnē "X" raksta: "Godīgi biju nopircis biļeti, braucu ar pārsēšanos. Iekāpju tramvajā reizē ar kontroli. 30 sekunžu laikā ievadīju kodu. Neko īsti nebremzēju, pienāk pie manis "Rīgas satiksme" kontrole un paziņo, ka esmu bezbiļetnieks, pārāk lēni vadīju un no manis kāš ārā 15 eiro."

Uz ierakstu reaģējis uzņēmums "Rīgas satiksme", rakstot: "Biļetes iegāde nenozīmē brauciena reģistrāciju. Biļete patiesi ir jāreģistrē uzreiz, iekāpjot transporta. Neskaitot sekundes, minūtes vai kontrolierus, kuri grasās iekāpt."

Pasažieris: "Tieši tā, uzreiz iekāpot es biļeti reģistrēju. Kuri normatīvie akti definē, kas ir uzreiz? Iekāpu, atradu kodu un reģistrēju. Sanāk, ka jūsu uzturētā sistēma apzināti rada šādas situācijas."

"Rīgas satiksme": "Kodi ir izvietoti pa visu transporta salonu, gan arī pie durvīm."

Kā arī piebilst: "Kā jau minējām video iesākumā ir ļoti daudz un radošas atrunas kāpēc braucienu neizdodas piereģistrēt."

Tomēr komentētājiem šķiet, ka īsti pareiza šāda komunikācija no uzņēmuma puses nav: "Ilgi nav redzēta tik neprofisionāla saziņa sociālajos tīklos. Diemžēl Rīgas satiksmei nav paveicies ar darbinieku, kas strādā ar sociālajiem tīkliem."

Pamatojoties uz visu rakstīto, cilvēki sāk ironizēt: "Es piedāvāju vēl labāk - biļeti obligāti japiereģistrē pirms iekāpt, jo ārā jau ir redzams transporta numurs. Lai tiešam neskaitīt sekundes. Un vēl iesaku elektrošokerus iedot darbiniekiem, lai ir civili."