Rīdzinieks šā gada maijā iegādājies saldējumu ”Pols”, kas iesaiņots akcijas iepakojumā. Informācija uz iepakojuma vēsta, ka, sakrājot kociņus, iespējams laimēt rotaļlietu. Liels bija saldējuma baudītāja pārsteigums, izlasot uz iepakojuma informāciju par akciju: izrādās, akcija beigusies jau pirms gada, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
Vienā no retajām šā gada maija siltajām dienām rīdzinieks Lauris iegādājās saldējumu “Pols” uz kociņa degvielas uzpildes stacijā Rīgā. Iegādāties tieši šo saldējumu mudināja akcijas iepakojums, bet, kā izrādījās, informācija par akciju ir novecojusi.
“Iegādājos ”Pols” šokolādes saldējumu uz kociņa, jo reaģēju uz reklāmu, kas bija uz iepakojuma: ja sakrājam 40 kociņus, tos var samainīt pret rotaļlietu. Ēdot saldējumu, uz iepakojuma pamanīju, ka akcija sen jau beigusies - notika līdz 2019. gada 30. jūnijam, bet šobrīd 2020. gada maijs. Tomēr pats dīvainākais ir tas, ka šā saldējuma iepakošanas datums ir 2019. gada 16. jūlijs, iepakots īpašajā iepakojumā pēc akcijas. Interesanti: vai tas ir apzināti, ka pēc akcijas beigām tiek izmantoti akcijas iepakojumi? Tie ir melīgi! Vai tā ir normāla prakse maldināt klientus ar šādu informāciju?" pauž saldējuma pircējs.
Tā kā saldējuma derīguma termiņš nav beidzies, tirgot to drīkst. Tomēr šaubas par saldējuma ražotāja “Food Union” godaprātu raisa fakts, ka saltais gardums akcijas iepakojumā iepakots pēc akcijas.
“Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja Sandra Usačeva teic, ka ražotājs nav maldinājis pircējus, iepakojot saldējumu akcijas iepakojumā pēc akcijas, jo uz šā iepakojuma pircēji var izlasīt informāciju par akciju, tās termiņu. Arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā norāda, ka saldējuma ražotājs nemaldina pircējus.