"Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir ..."; reklāmas pasaulē jauns trends

© pixabay.com

Latvijas iegūtā pirmā "Michelin" zvaigzne saviļņojusi ne tikai restorānu nozari, bet kalpo kā jauns trends dažādu produktu un pakalpojumu reklamēšanā.

Kā viens no pirmajiem "Michelin" vārdu savās reklāmās sāka izmantot veikalu tīkls "IKEA", sakot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir Mihails, kas ir mūsu zvaigzne."

Jaunajai tendencei pievienojusies nacionālā aviokompānija "airBaltic", vēstot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet "Michelin" riepas, kas aizved uz "Michelin" restorāniem."

Arī Mēnes aptiekas neatpaliek no lielajiem dūžiem, sakot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir Mēness."

Par šo tēmu jautājums platformā "X": "AirBaltic un Ikea ir viena aģentūra vai tā kaut kāda pop-up akcija uzņēmumiem?"

Komentētāji mudina uzņēmumus reaģēt arī uz citiem notikumiem, piemēram, "Viņi varētu turpināt reaģēt uz aktuāliem notikumiem. airBaltic gadījumā: "mēs neesam pazuduši, bet mēs palīdzēsim Jums pazust savā sapņu ceļojumā" Ikejai: "mēs neesam pazuduši, un mūsu skapīšos nepazudīs arī Jūsu lietas"

Slavenības

Nesen tiesā tika atklātas slavenā Īrijas cīkstoņa Konora Makgregora vēlās vakara ballīšu dēkas, turklāt žūrija konstatēja, ka viņš uzbruka sievietei. Civilprocesā plaši izskanēja, kā Makgregors ballējās, apreibinājās naktsklubos un lietojis dažādas narkotikas, vēsta the-sun.com.

Svarīgākais