Pūce: Beidzot tad saņēmās skarbo patiesību pateikt...

© Dmitrijs Suļžics/MN

“Rail Baltica” cauri visai Rīgai neies; trūkst ap 3 miljardiem eiro - vakar vēstīja raidījums "de facto".

"Beidzot tad saņēmās skarbo patiesību pateikt - Rail Baltica naudu “atradīs” vienkārši nebūvējot Rail Baltica Rīgā. Un lai nav pārpratumu - tiešām tad Rail Baltica Rīgā nebūs! Ar autobusu brauks uz Salaspili, lai tiktu vilcienā uz Eiropu. Absurds un stulbums," tā raksta politiķis Juris Pūce, vietnē "X" aizsākot spraigu diskusiju.

Kaspars: Vai tad Rīga neattīstīsies un ar laiku nebūs Salaspils robežās?

Andris: Ko Tu tagad sūdzies, caurlaižu shēmotāj!?

Emuārs: Stulbums ir braukt caur Rīgu un zaudēt 2h ceļā. Korumpanti apdirsās. Eiropa nemaksās par vietejo hanu kaprīzēm.

Alvis: Zinu cilvēkus, kuri jau pirms gadiem piedāvāja risinājumu, ka RB ir tikai lidostā, bet līdz lidostai izbūve atsevišķu vietējā vilciena vai tramvaja savienojumu. Stipri lētāk un, manuprāt, prātīgāk. Bet nē, vajadzēja tak jaunu centrālo staciju, tiltu un tuneli Torņakalnā.

Guntars: Varētu padomāt, ka šī nupat ir baigā sensācija...

Ernests: Ar autobusu nesanāks, jo metrobusu arī atcēla.

Jau ziņots, ka, sadalot “Rail Baltica” būvniecību pa posmiem, pirmās fāzes scenārijā kopējās izmaksas izdevies samazināt vismaz par trešdaļu. Tā apgalvo satiksmes ministrs. Tomēr, pat, ja izdodas piesaistīt visu cerēto Eiropas fondu naudu, aizvien nav atbildes, kā finansēt trūkstošo daļu, kas pirmajam posmam, tas ir līdz 2030. gadam, ir ap trim miljardiem eiro.

Slavenības

Aktrise Keita Vinsleta "pielējusi eļļu ugunij" gadiem ilgstošām ​​diskusijām par filmu "Titāniks", kurā viņa spēlēja galveno lomu. Intervijā Austrālijas sarunu šovam "The Project" Vinsleta atklāja pārsteidzošas detaļas par objektu, uz kura viņas atveidotā varone Roza turējās, lai izdzīvotu 1997. gada filmā, raksta The News.

Svarīgākais