Latvijas valdības lēmums neatbalstīt Ventspils brīvostas piepelnīšanos ar pakalpojumiem gāzesvada Nord Stream 2 būvētājiem nozīmē ministru apņemšanos pa klusam nepieteikties darbā brīvostas uzņēmumos, kuri uzrunāti dalībai Nord Stream projektā.
Grūti atrast vēl citu piemēru bez Amazones, ka no zemnieku saimniecības izaudzis uzņēmums būtu spējis izveidot filiāles Rīgā, Valmierā un Jēkabpilī. Turklāt tagad tie jau ir divi atsevišķi uzņēmumi ar saviem filiāļu tīkliem; un zemnieku saimniecība izpletusies pa četriem Kuldīgas novada pagastiem. Par šo unikālo veidojumu stāsta uzņēmumu līdzīpašniece un valdes locekle Baiba Mikāla.
Kārtējais sauciens pēc ceļu labošanas atskanējis no Vārkavas novada, kur nekādas naudas ceļu labošanai nevar būt: Valsts ieņēmumu dienesta (VID) publicētājā 2016. gada nodokļu maksātāju sarakstā novads ir pārstāvēts ar tādu maksājumu kopsummu, no kuras nepietiek novada deviņu deputātu un piecu (!) bāriņtiesas locekļu uzturēšanai.
Satiksmes ministrs Uldis Augulis stāsta par saviem un Ministru prezidenta Māra Kučinska mēģinājumiem ieminēties Lietuvas kolēģiem, ka kauna lieta ir Lietuvas izjauktais dzelzceļa posms starp Mažeiķiem un Latvijas robežu.
AS Latvenergo valdes loceklis, ražošanas direktors Māris Kuņickis atbild uz jautājumu par pamatvēstījumu, ko raida Latvenergo kļūšana par gāzes tirgotāju: vai Latvenergo cer uz lētāku gāzi un sola lētāku elektrību, vai arī katram gāzes plīts lietotājam būs iespēja apmaksāt gāzi un elektrību ar vienu un to pašu rēķinu?
Gadu no gada notiekošā nodokļu likmju pārbīdīšana uz augšu vai uz leju šogad pati pārbīdīta laikā no oktobra uz aprīli un izdekorēta ar nodokļu reformas nosaukumu.
Latvijas iedzīvotāju pārsēšanās no gadus piecdesmit vecajiem padomju standartu pasažieru vilcieniem uz 21. gadsimta stilā būvētiem vilcieniem atkarīga no Latvijas valsts iestāžu spējas iestāstīt saviem uzraugiem Briselē, ka kā valsts akciju sabiedrība reģistrētais uzņēmums Pasažieru vilciens (PV) tiešām ir uzņēmums, nevis valsts iestāde.
Latvijas Komercbanku asociācija vakar nāca klajā ar kārtējo solījumu, ka šogad bankas kopumā vairāk naudas izsniegšot kredītos, nekā iekasēšot par parādiem.
Valsts a/s Latvijas dzelzceļš (LDz) saskaņojusi 89 miljonu eiro saņemšanu no Eiropas savienības Kohēzijas fonda Rīgas dzelzceļa mezgla un Daugavpils šķirošanas stacijas un pieņemšanas parka modernizācijai.
Šā gada pirmajos divos mēnešos notikušo dzelzceļa kravu apjoma pieaugumu par 4,6% janvārī un par 7,3% februārī pret attiecīgajiem 2016. gada mēnešiem vairs nevar izskaidrot ar pagājušā gada nogalē Krieviju piemeklējušo salu, kas apturēja Krievijas ostu darbu Tālajos Austrumos.
No deviņu gadu laikā 969 ierosinātajiem maksātspējas grūtībās nonākušo uzņēmumu tiesiskās aizsardzības procesiem (TAP) ar uzņēmuma darbības atjaunošanu beigušies 33 procesi jeb nepilni 4% no tiem, kuri jau beigušies.
«Ceļu nevar uzbūvēt tā, lai cilvēki drīkstētu kaut uz laiku aizmirst par tā uzturēšanu,» sarunā ar Neatkarīgo neatlaidīgi uzsvēra valsts akciju sabiedrības Latvijas Autoceļu uzturētājs (LAU) valdes priekšsēdētājs Vladimirs Kononovs.
2017. gada janvāris un februāris, vismaz pēc nekustamo īpašumu tirdzniecības firmas Latio sniegtajām ziņām par cenu pieaugumu Rīgas padomju laiku daudzdzīvokļu māju segmentā, atgādina par iesākumu 2007. gadam, kura vidū cenas sāka krist vēl straujāk, nekā iepriekš bija cēlušās.
Inčukalna gāzes krātuvi apsaimniekojošais privātuzņēmums Conexus Baltic Grid brīdina valdību neķerties pie gāzes krātuves nacionalizācijas vai slēgšanas.