Kardašjanu ģimenes biznesa impērija: kā pārdot jebkuru produktu ar Kardašjanu vārdu

© Publicitātes foto

Šķiet, ka visi zina nosaukt kaut vienu faktu par Kardašjanu-Dženeru ģimeni vai vismaz ir dzirdējuši par šo slaveno skandalozo ģimeni ar prātam neaptveramiem panākumiem.

Publicitātes foto

Kardašjanu-Dženeru ģimenes sievietēm var piedēvēt dažādus titulus, arī populārāko sieviešu kontu Instagram vietnē, billionāres statuss vecumā līdz 30 gadiem, modes ikonas un veselas paaudzes veidotājas.

Kardašjanu ģimenes tēvs bija cienījams advokāts, māte Krisa bija sieviete ar izcilu mārketinga redzējumu, vēlāk ieguvusi titulu “momager” - mamma menedžeris, savukārt Kima bija tā, no kuras viss popularitātes vilnis aizsākās.

Jau kopš bērnības Kima draudzējās ar slaveno Parisu Hiltoni un vēlāk kļuva arī par viņas personīgo stilisti. Kimai šis bija lielākais karjeras pagrieziena punkts, par kuru viņa joprojām ir pateicīga Parisai. Divas ambiciozas, jaunas sievietes izmantoja jebkuru iespēju pieteikt sevi sabiedrībā un tikt pamanītām.

Publicitātes foto

Kaut meiteņu ceļi vēlāk šķīrās, Kima ieguva lielu atpazīstamību un tas viņai un viņas ģimenei nodrošināja milzīgu platformu, kur attīstīties.

Pirmais un lielākais popularitātes vilnis aizsākās 2007.gadā ar realitātes šovu “Keeping Up With the Kardashians”, kuru televīzijā translēja līdz pat 2021.gadam.

Publicitātes foto

Lai pārliecinātos, ka šovs patiešām kļūs veiksmīgs, klīst baumas, ka 2007.gadā Kimas māte Krisa inscenēja Kimas un repera Ray J seksa video ieraksta noklīšanu internetā. Jebkura popularitāte, arī ja tā bija skandaloza, Kardašjanu sievietēm spēlēja tikai par labu.

Publicitātes foto

Šova laikā skatītāji varēja vērot arī visas citas Kimas attiecības, kuras nereti ilga vien īsus periodus. Taču līdz šim ilgākās attiecības bija ar reperi Kanje Vestu, kuras vēlāk izrādījās Kimai arī vistransformējošākās ne tikai privātajā dzīvē, bet arī profesionālajā.

Kanje bija tas, kurš sadalīja Kimas stilu divās ērās “pirms pazīšanās ar Kanje un pēc Kanje”. Viņš ne tikai transformēja Kimu par stila ikonu, bet arī paņēma savā apgādībā Kimas jaunākās māsas Kendalu un Kailiju, ievirzot viņas modes pasaulē.

Publicitātes foto

2018.gadā Stefano Gabbana Instagram komentārā, kas nu jau ir izdzēsts, nosauca Kardašjanu ģimeni par “lētākajiem cilvēkiem pasaulē”. Diezgan drīz Stefano šo komentāru nožēloja un jau 2022.gadā apskāvušies kopā ar Kimu defilēja Dolce Gabbana modes skatē.

Publicitātes foto

Tāpat, lai reabilitētu savu slavu, Dolce Gabbana bija galvenais sponsors Kortnijas Kardašjanas un Trevisa Barkera kāzās Portofino 2022.gada maijā.

Publicitātes foto

Kardašjani ir spilgts pierādījums tam, ka personīgā zīmola mārketings ir ļoti spēcīgs instruments. Gadu no gada viņi nāca klajā ar jauniem biznesiem, paralēli nerimstošajām sadarbībām, kampaņām un reklāmām.

Galvenās nozares, kur darbojas Kardašjanu sievietes, ir mode, kosmētika, dzīvesveids. Kurš nu būtu to apšaubījis! Parunāsim par spilgtākajiem zīmoliem.

Uzņēmums Kylie Cosmetics dibināts 2015.gadā, kā lūpu krāsu zīmols, taču vēlāk pārauga pilnvērtīgā kosmētikas uzņēmumā, piedāvājot pilnu dekoratīvās kosmētikas spektru. Jāpiebilst, ka tieši šis ir uzņēmums, kurš nodrošināja jaunākajai Kardašjanu ģimenes atvasei Kailijai Dženerei billionāres statusu 21 gada vecumā.

Publicitātes foto

2016.gadā Hloja Kardašjana nāca klajā ar “Good american” džinsu kompāniju, slavinot visu pasaules sieviešu ķermeņus un piedāvājot uzlabot ķermeņa formas ar speciāla auduma džinsiem, kas izskatīsies pievilcīgi visiem izmēriem. Pirmajā zīmola atklāšanas dienā džinsi tika pārdoti par 1 miljonu dolāru. Nav slikti.

Publicitātes foto

Savukārt Kima Kardašjana gozējas koriģējošās veļas slavas virsotnē. Viņas zīmols Skims kopš 2019.gada piedāvā koriģējošo veļu, apakšveļu un mājas apģērbu. Nesen sākuši ražot arī peldkostīmus un sporta apģērbus. Zīmola, fokusējoties uz ķermeņa pozitīvisma teoriju, 2022.gadā vērtība tikusi novērtēta ar 3,2 billijoniem dolāru.

Publicitātes foto

Turpinot attīstīt kosmētikas nozares piedāvātos produktus, 2019.gadā Kailija Dženere nāca klajā ar Kylie Skins ķermeņa kopšanas produktiem. Un 2021.gadā, pašai esot divu bērnu māmiņai, dibināja Kylie Baby, prezentējot mazuļu ādas kopšanas līniju. Interesanti būtu zināt, kas būs nākamais 25 gadus jaunās uzņēmējas veikums.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

2022.gadā Kima Kardašjana pievienojās māsai ar savu SKKN deviņu soļu sejas kopšanas līniju. Strādājot kopā ar dermatologiem, ir izgatavota produktu līnija, kura ar dabiskām sastāvdaļām ir piemērota visiem sejas tipiem, toņiem un tekstūrām. Produkti iepakoti minimālistiskos iepakojumos, ar iespēju tos piepildīt atkārtoti.

Publicitātes foto

Paralēli skaistuma un modes nozarēm ģimenes locekļi turpina attīstību arī citās nozarēs. Kendala Dženere, galvenokārt luksusa modes namu modele, kļuvusi par alkoholiska dzēriena 818 tekilas uzņēmuma īpašnieci.

Publicitātes foto

Kortnija Kardašjana 2022.gadā sākusi uztura bagātinātāju biznesu Lemme live.

Publicitātes foto

Krisa Dženere vada Safely - drošu mājas kopšanas līdzekļu biznesu.

Publicitātes foto

Savukārt Kima kopā ar Krisu pamēģināja savu laimi arī privātajā kapitāla fondā, SKKY Partners investēs patērētāju, mediju biznesos, kā arī fokusēsies uz luksuss, digitālo un viesmīlības nozari.

Publicitātes foto

Veiksmīgi izveidots personīgais zīmols, rokrokā ar pareizu mārketingu ļauj Kardašjanu-Dženeru ģimenei sasniegt virsotnes ar jebkuru produktu. Un, ja arī neizdodas (4 no Kardašjanu radītajiem uzņēmumiem cietuši neveiksmes), tad uz lielā panākumu fona, tas vairs nešķiet tik būtiski.

Svarīgākais