Šā gada TOP zīmols un viss, kas tev par to ir jāzina

© Publicitātes foto

Loewe ir spāņu zīmols, ko 1846. gadā dibināja Enrike Loewe Rosbergs. Zīmols jau pašos pirmsākumos specializējās ādas izstrādājumu ražošanā.

Tā izcilā kvalitāte 1905. gadā to noveda pie oficiālā piegādātāja statusa karaļa galmam. Nu jau gandrīz 175 gadus Loewe ir viens no pasaules luksuss zīmoliem.

Publicitātes foto

Tas līdz ar tādiem zīmoliem kā Dior, Louis Vuitton, Bulgari un citiem, atrodas zem LVMH grupas un ir senākais zīmols grupā. Taču, kad luksusa konglomerāts 1986. gadā iegādājās zīmolu, tas bija mazākais uzņēmums grupā, tā ienākumi gadā sasniedza tikai 200 miljonus USD.

1997. gadā Narciso Rodrigezs kļuva par Loewe radošo direktoru un jau nākamā gadā notika zīmola pirmā apģērbu kolekcijas prezentācija.

Publicitātes foto

Mainoties vadībai, zīmols turpināja veidot apģērbu kolekcijas, taču koncentrējās vairāk uz ādas izstrādājumu ražošanu.

Zīmols bija pietiekami ienesīgs, bet ilgu laiku nebija īpaši populārs. Tomēr pagājušajā gadā viss mainījās.

Kā un kāpēc?

Publicitātes foto

2013. gadā Džonatans Andersons kļuva par Loewe zīmola radošo direktoru. Un viss mainījās.

Pandēmijas periods kļuva par nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā, vai, pareizāk sakot, pārveidē — Andersons deva brīvu vaļu savam mākslinieciskajam radošumam.

Dzīvojam sociālo mediju pasaulē, tāpēc ir svarīgi piesaistīt mediju uzmanību un tādēļ, pat varētu teikt, ka iepriekš diezgan klasiskais zīmols deva brīvību dizainera eksperimentiem.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Nesen platforma Lyst pasludināja Loewe par gada populārāko zīmolu, (nobīdot Prada! par vietu zemāk) bet tank topu ar zīmola logotipu - par 2023. gada vasaras galveno preci.

Publicitātes foto

Atbildot uz jautājumu, kā 170 gadus vecais zīmols pēkšņi iegūst pasaules mēroga popularitāti, atbilde ir - radošais direktors ar svaigu redzējumu un pārdomāts mārketings.

Publicitātes foto

Loewe puzles soma

Publicitātes foto

Radīta gandrīz pirms 10 gadiem, šī soma joprojām ir ārkārtīgi populāra un ir lielisks un gudrs ieguldījums. Moderna, minimālistiska bāzes soma, kas ilgi būs aktuāla.

Paseo soma

Publicitātes foto

Šogad iznākušais dizains jau ir iemantojis ārkārtīgi lielu popularitāti. Tai piemīt zīmola somām raksturīgais vienkāršais, taču tajā pašā laikā interesantais un modernais dizains. Soma pieejama dažādās krāsās un maksā 2,5 tūkstošus eiro.

Andersons cenšas sasniegt pēc iespējas lielāku auditoriju - no karaliskās ģimenes līdz TikTok lietotājiem. Zīmols aktīvi sadarbojas ar sabiedrībā zināmām personībām.

Publicitātes foto

Beyonce

Bejonsē Renesanse tūre sevī ietvēra ne tikai grandiozu šovu un muzikālu baudījumu, bet arī pasaules slavenāko zīmolu dizainu parādi. Šova tērpu veidošanā piedalījās zīmoli - Mugler, Balmain, Versace, Vera Wang, Marc Jacobs, Rabanne, Loewe un daudzi citi.

Publicitātes foto

Džonatana Andersona bodijs bija viens no visvairāk apspriestajiem Renesanse pasaules tūres tēliem. Abi tērpi, ko viņš darināja Bejonsē, ir aizgūti no viņa Loewe 2022. gada rudens kolekcijas.

Publicitātes foto

Rianna

2023. gada Super Bowl (ikgadējā Amerikas Savienoto Valstu Nacionālās futbola līgas čempionāta spēle) puslaika šova zvaigzne bija Rianna. Viņa uzstājās sarkanā Loewe kostīmā.

Publicitātes foto

Super Bowl Amerikā ir svarīgs (lai neteiktu vairāk) notikums un šāda reklāma zīmola popularitātes celšanā ārkārtīgi palīdzēja.

Daudzi pārmet zīmolam ažiotāžu, taču patiesībā Loewe darbi ir īsti mākslas darbi. Katra kolekcija pārkāpj realitātes robežas un mūsu idejas par modi.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Kad šķiet, ka nekas vairs nevar pārsteigt, Loewe nāk klajā ar kaut ko jaunu.

Publicitātes foto

Džonatans Andersons ir kļuvis pazīstams ar radošām sadarbībām, un šogad notika īpaša zīmola sadarbība ar vienu no pasaulē atzītākajām animācijas studijām Studio Ghibli.

Publicitātes foto

Ņemot vērā to, ka Loewe ir viens no vissenākajiem luksuss zīmoliem pasaulē, tā perfektā kvalitāte ir nenoliedzama. Fakts, ka senais zīmols ir spējis atdzimt mūsdienu pasaulē un, saglabājot savu rokrakstu un izcilību ādas izstrādājumu ražošanā, spējis sevi parādīt arī kā modernu, aktuālu apģērbu zīmols. Pateicoties radošajam Andersonam, kurš spēj radīt tādus dizainus, kas izraisa sensāciju, zīmols pēc 175 gadiem ir kļuvis ārkārtīgi iekārojams un pasaulslavens.

Dzīvesstils

“Jo aukstāks laiks aiz loga, jo vairāk vakarus gribas pavadīt mājās, skatoties filmas un aicinot ciemos draugus. Kādi tusiņi bez uzkodām? Un kādas uzkodas bez mērcītēm? No tā visa izriet, ka garajos un tumšajos vakaros mērcītes ir pat obligātas,” atzīmē virtuves huligāns Pipars.

Svarīgākais