Izsmidzināma kleita un meteorīta soma – “Coperni” zīmols pārsteidz pasauli

© Publicitātes foto

Coperni ir jauns zīmols, kas pēdējo pāris sezonu laikā ir šokējis modes pasauli. Ņemot vērā netradicionālās modes skates, inovatīvos dizainus, jaunākās tehnoloģijas un ārkārtīgi talantīgos un radošos dizainerus, modes pasaulē to nav viegli izdarīt.

Bet šim zīmolam tas ir izdevies. Par Coperni šogad runāja visi, pat tie, kas modes jaunumiem neseko līdzi. Kā tas viņiem izdevās?

Publicitātes foto

Tikai pirms 10 gadiem Sebastians Meijers un Arnauds Vailants dibināja franču zīmolu Coperni. Taču tas šajā neilgajā laika posmā ir kļuvis par vienu no savas paaudzes ikoniskākajiem zīmoliem, lielākoties pateicoties tā lineārajiem un skulpturālajiem dizainiem. Sievišķīgie, bet tajā pašā laikā sportiskie fasoni Coperni padara par patiešām unikālu zīmolu.

Publicitātes foto

Jau 2014. gadā - gadu pēc zīmola rašanās, tas ieguva prestižo Creative Label Prize apbalvojumu (par radošumu), parādot pasaulei tā milzīgo potenciālu un konkurētspēju.

Taču dizains nav vienīgais, kas piesaista modes entuziastu (un ne tikai) uzmanību.

Publicitātes foto

Coperni ir īpašs skatījums uz modi, kas to izceļ uz pārējo fona. Zīmola veidotāji cenšas paskatīties uz modi no jauna rakursa. Kāpēc gan neatkāpties no stereotipiem un neapvienot franču šiku ar futūrismu?

Zīmols ir nosaukts astronoma, matemātiķa Nikolaja Kopernika vārdā.

Ņemot vērā mūsu laikmeta tehnoloģijas un sociālo tīklu spēku, modes pasaulē fokuss galvenokārt tiek veltīts cīņai par skatītāja uzmanību. Dizaineri vairs nerada apģērbu kolekcijas, tie veido arī stāstu un sensāciju ap to. Un Coperni tas lieliski izdodas.

Izsmidzināmā kleita

2022.gada Parīzes modes nedēļas ietvaros, Coperni zīmola skatē pasaule piedzīvoja ko iepriekš nebijušu. Uz mēles iznāca apakšveļā tērptā modele Bella Hadida, viņa turpat uz vietas tika appūsta ar tajā brīdī nezināmu vielu, rezultātā 15 minūšu laikā uz viņas ķermeņa izveidojās pilnībā īsta, valkājama un, vēlos piebilst, dizainiski skaista balta kleita.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Viela pēc konsistences un izskata bija līdzīga krāsai, kas tika izsmidzināta sacietējot pārvēršas par audumu. To ražo uzņēmums Fabrican, ko 2003. gadā dibināja spāņu zinātnieks un modes dizainers Manels Torress.

Stikla somiņa

Modes pasauli 2022. gadā satricināja jaunākais Coperni ražojums - stikla somiņa. Tā momentā radīja sensāciju neparastā dizaina un, protams, materiāla dēļ. Modei patīk kas jauns un neredzēts. Nezinu gan, cik tā būtu praktiska dzīvē, bet, skatoties uz to no mākslas un inovāciju puses, - izcili! Bet, neskatoties uz to, tā ir pieejama iegādei, cenai variējot starp 2700 - 3000 USD.

Publicitātes foto

Somiņai ir dažādi dizaini, viens no populārākajiem ir Swipe, kas debitēja Coperni 2022. gada rudens/ziema modes skatē.

Publicitātes foto

Izgatavotas sadarbībā ar Ņujorkā bāzētu stikla izstrādājumu zīmolu Heven. Tā dibinātāji pandēmijas laikā apguva stikla pūšanas paņēmienus. Coperni līdzdibinātāji sazinājās un kopīgi sadarbojās, lai izveidotu sensacionālās stikla somu variācijas.

Meteorīta somiņa

Publicitātes foto

Šā gada sākumā bija kārtējais šokējošais pārsteigums no ģeniālā zīmola. Soma, kas burtiski ir ārpus šīs pasaules. Somas ar nosaukumu Mini meteorīta Swipe soma materiāls ir veidots no īsta meteorīta. Ierobežota daudzuma somas no tumši pelēka akmens ar iestrādātu meteorītu maksā apmēram 40 000 eiro.

Publicitātes foto

Modes skate ar robotiem

"Mūsu vēstījums ir pozitīvs, proti, ka cilvēki un tehnoloģijas var harmoniski sadzīvot," tā par savu 2023. gada pavasara/vasaras kolekciju izsakās Coperni dibinātāji un radošā komanda.

Publicitātes foto

Vairāki dzelteni, suņiem līdzīgi roboti pārvietojās pa Coperni skates podiumu, staigājot starp modelēm. Skates laikā robotsuņi arī mijiedarbojās ar modelēm, piemēram, novelkot žaketi vai nesot modeles somu.

Publicitātes foto

Šīs modes skates tapšanā, Coperni sadarbojās ar uzņēmumu Boston Dynamics, kas ir pirmā robotu ražošanas kompānija, kas ir parakstījusi oficiālu dokumentu, ka robotiem nekad netiks doti ieroči, kā arī pirmā, kas nosūtīja savus radītos robotus uz Ukrainas kara zonu, lai pārbaudītu mīnu vietas.

Šis zīmols savās kolekcijās apvieno modi ar zinātni, mākslu un inovācijām. Coperni noteikti ir zīmols, kam sekot līdzi, ja vēlaties būt lietas kursā par modi. Godīgi sakot, nevaru sagaidīt, kā 2024. gadā šis zīmols mūs pārsteigs, tas būs kas jauns un neredzēts.

Publicitātes foto

Dzīvesstils

“Jo aukstāks laiks aiz loga, jo vairāk vakarus gribas pavadīt mājās, skatoties filmas un aicinot ciemos draugus. Kādi tusiņi bez uzkodām? Un kādas uzkodas bez mērcītēm? No tā visa izriet, ka garajos un tumšajos vakaros mērcītes ir pat obligātas,” atzīmē virtuves huligāns Pipars.

Svarīgākais