Uzņēmums saka, ka cer, ka tas palīdzēs cilvēkiem "pieņemt daudzveidību, novērtēt iekļaušanu un novērst stigmatizāciju", raksta “The Guardian”.
“Lego” konstruktori pirmo reizi iepazīstina ar vairākiem varoņiem, kuri ap kaklu valkā zaļu lenti ar saulespuķes simbolu - šāda lente, kurā piekārta identifikācijas karte, ir starptautiski pazīstams autisma simbols. Uzņēmums skaidro, ka dara to ar nolūku palielināt izpratni par dažādiem garīgajiem traucējumiem, piemēram, autismu.
Pasaulē lielākais rotaļlietu ražotājs vēlas, lai tā ķieģelīšu pasaule labāk atspoguļotu realitāti, un pēdējos gados ir pievienojis dažādu ādas toņu un kultūru personāžus, kā arī fiziskas un acīm neredzamas invaliditātes. Bērni visā pasaulē spēlējas ar figūriņām, kurām ir ekstremitāšu atšķirības, Dauna sindroms un vitiligo.
Tagad “Lego” sadarbojas ar “Hidden Disabilities Sunflower”. Tas ir uzņēmums, kas nodrošina diskrētu veidu, kā brīvprātīgi pastāstīt par to, ka jums ir autisms, un tas ir atzīts vairāk nekā 90 valstīs.
Jaunie “Lego” tēli ir paredzēti dažādām vecuma grupām, sākot ar “Duplo” pirmsskolas vecuma bērniem un beidzot ar sarežģītu moduļu uzbūvi, kas ir daļa no “Icons” klāsta, kas ir paredzēts pieaugušajiem. Pārdošanā tie parādīsies 2025. gadā.
"Kā viens no iecienītākajiem rotaļlietu zīmoliem mēs zinām, ka mūsu izvēlei par to, kādus tēlus veidojam un kādus stāstus par viņiem stāstām, ir liela ietekme uz to, kā bērni mācās uztvert pasauli," sacīja “Lego” grupas vadītāja Lorēna fon Stakelberga.
"Mēs ceram, ka tādas pasaules modelēšana, kurā tiek pieņemti visdažādākie cilvēki, palīdzēs mums visiem aptvert daudzveidību, novērtēt iekļaušanu un novērst stigmatizāciju," viņa sacīja.
Saskaņā ar uzņēmuma veikto patērētāju pētījumu, aptuveni astoņi no 10 vecākiem teica, ka mūsdienu bērni vairāk rūpējas par dažādību un iekļaušanu nekā viņu paaudze. Paši bērni pētniekiem stāstīja, ka viņiem rūp, lai “pret visiem būtu vienāda attieksme” (88%), un viņi vēlas “spēlēties ar rotaļlietām, kas māca atšķirības” (83%).