RĪGAS MODES NEDĒĻA: ko parādīja Latvijas modes pasaule?

8.lapa

Publicitātes foto: Mark LITVYAKOV

Aristocrat Kids šovasar tika izvēlēts kā viens no trim bērnu luksusa zīmoliem, ko Harrods uzrunāja, lai darinātu ko īpaši ekskluzīvu Rare Finds kampaņas ietvaros - līdzās zīmoliem Mischka Aoki un Dolce&Gabbana. Šī projekta ietvaros tika izveidota līdz šim dārgākā un darbietilpīgākā kleita, kuras vērtība ir vairāk nekā 10 000 eiro. Zīmola jaunā 2019. gada pavasara-vasaras kolekcija, kas tika atrādīta Rīgas modes nedēļā, jau prezentēta Milānas modes nedēļā un drīzumā dosies uz Maskavu, kur tiks atrādīta Pētera pilī aptuveni 500 viesu klātbūtnē.

Turpinājumu lasi nākamajā lapā

Izklaide

No grupas “Avakādo Latte” rīkotās dziesmu rakstīšanas apcirkņiem ik pa laikam plašākai auditorijai tiek piedāvāts kāds jauns un cerīgs gabals. Lūk, vēl viens no tiem: vokālista/ģitārista Kristapa Vegnera rokdziesma “Saulīte rotājās”.