Vīrieši visbiežāk savām mīļotajām dāvina kārdinošu apakšveļu

Apakšveļa, rotaslietas un skaistumkopšanas līdzekļi ir trīs populārākās lietas, kuras cilvēki izvēlas, lai dažādos svētkos un īpašos notikumos iepriecinātu savus mīļotos cilvēkus, liecina tirdzniecības centra Domina veikalu darbinieku aptauja.

Kā novērots, vispopulārākās vīriešu dāvanas sievietēm ir kārdinoša apakšveļa, ķermeņa kopšanas līdzekļi, rotaslietas, šalles un lakati, somas un čības ar fifīgiem akcentiem, piemēram, krāšņu pušķi. Turklāt vīrieši savām mīļotajām nereti dāvinot arī elektrotehnikas preces, no kurām vispopulārākā ir matu fēns. Bet sieviešu visbiežāk izvēlētās dāvanas vīriešiem ir dažādu krāsu un rakstu krekli, kaklasaites un to piespraudes, apakšveļa, smaržas, kuras patīk arī pašai dāvinātājai, skūšanās piederumi, sejas kopšanas līdzekļi un mūzikas CD.

Savukārt tieši Valentīna dienā cilvēki izvēlas ko īpaši romantisku un bieži vien ar sirds formas elementiem. Piemēram, papildus jau populārākajām dāvanām tiek pirktas aromātiskās sveces un eļļas, izrotāti foto rāmīši abu kopbildei, iegādāta izaicinoša un sarkana apakšveļa sievietēm, bet vīriešiem – apakšveļa ar mīļiem uzrakstiem vai zīmējumiem. Šajā dienā ir lielāks pieprasījums arī pēc romantiskiem kuloniem un cita veida rotaslietām sirds formā, mīkstām rotaļlietām, šokolādes sirdīm un citiem saldumiem. Kā dāvana sievietei tiek izvēlēti arī dzejoļu krājumi par mīlestību, bet vīriešiem – erotiska rakstura grāmatas.

Lai arī ne vienmēr dāvanas emocionālo vērtību nosaka tās cena, mīļotā dēļ cilvēki ir gatavi šķirties arī no paprāvām naudas summām. Piemēram, kāda sieviete svētkos dāvanā saņēmusi sejas krēmu 150 latu vērtībā, bet cita – Dolce&Gabanna saulesbrilles ar ornamentu, kas veidots no swarowski kristāliem 331 lata vērtībā. Vēl kādai mīļotais īpašā dienā uzdāvinājis kažokādas apmetni 240 latu vērtībā. Nauda netiek žēlota arī dāvanu iegādei vīriešiem. Piemēram, kāds stiprā dzimuma pārstāvis dāvanā saņēmis televizoru aptuveni 2 000 latu vērtībā, bet cits ticis pie mājas trenažiera aptuveni 150 latu vērtībā. Kā sievietes, tā vīrieši otro pusīšu apdāvināšanai izvēlas arī mobilos telefonus vairāku desmitu vai simtu latu apmērā.

T/c Domina veikalu darbinieki apliecina, ka, iegādājoties dāvanas, atgadoties arī ne mazums kuriozu situāciju. Piemēram, vīrieši dažkārt nezina savu sievu un meiteņu apakšveļas izmēru un saka: «Nu, man viņa ir tāda vidēja!» vai: «Veļai taču ir viens izmērs, vai ne?». Izvēloties veļas komplektu savai meitenei, kāds puisis nopircis XS korseti, bet XL biksītes. Savukārt kāds cits ļoti jauns puisis iegādājies draudzenei smalku apakšveļas komplektu, bet vecāki nav ļāvuši to dāvināt, tādēļ atgriezies veikalā, lai dāvanu apmainītu pret kādu citu preci.

Tāpat stiprā dzimuma pārstāvji nereti mulstot, kad veikalu konsultanti tos iepazīstina ar ķermeņa sviestu sievietēm – drošības labad uzreiz tiekot noskaidrots, vai tas ir arī ēdams. Bet teiciens «gribēju kā labāk, sanāca kā vienmēr» piepildījies kādam vīrietim, kurš mīļotajai nopircis tālruni zelta krāsā. Vakarā viņš atkārtoti apmeklējis veikalu un lūdzis iegādāto tālruni apmainīt pret citas krāsas preci – draudzenei zelta krāsa neesot patikusi, un viņa bijusi ļoti dusmīga!

Svarīgākais