Piesaistot Latvijas ražotājus, lidostā "Rīga" atklāts pasaku mežs bērniem

Starptautiskās lidostas "Rīga" B termināļa izlidošanas zonā atklāts bērnu laukums, kas veidots kā pasaku mežs, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja lidostā.

VAS "Starptautiskā lidostas "Rīga"" valdes locekle Ilona Līce skaidroja, ka bērnu laukuma idejas autors ir vides reklāmas uzņēmums "JCDecaux", kas 2012.gada 1.aprīlī lidostā "Rīga" aizsāka reklāmas vides apsaimniekošanu, un kopš tā laika lidostas ierastā vide ir būtiski izmainīta.

"Mēs esam gandarīti par tik radošu sadarbības partneri, kas spēj radīt tādu bērnu laukuma ideju, kurā mazie pasažieri var ne tikai kavēt laiku pirms lidojuma, bet arī izglītoties, lasot dažādas Latvijā izdotas grāmatas, kā arī veicināt fantāziju, iesaistoties pasaku meža atrakcijās," secināja Līce.

"JCDecaux" direktore Jeļena Brokāne savukārt norādīja, ka "JCDecaux Latvija" vīzija lidostā "Rīga" ir daudz mazu reklāmu vietā uzstādīt lielas, inovatīvas, uzmanību piesaistošas reklāmas. Šāds redzējums veicinājis vēlmi izveidot skaistu atpūtas vietu arī bērniem.

"Kopā ar SIA "Sagraffitto" dizaineriem Laumu un Jāni Rubīniem tika uzburta ideja par pasaku mežu. Piesaistot Latvijas ražotāju - SIA "Anna Barons" -, kas izgatavoja bērnu laukuma galveno konstrukciju un detaļas, izdevniecību SIA "Apgāds Jumava", kas piegādāja bērnu grāmatas, un SIA "Varis Toys", kas dalījās ar savām Latvijā ražotajām koka rotaļlietām un konstruktoriem, ka arī SIA "LGK Atrakcijas", šī ideja pārtapa realitātē," uzsvēra Brokāne.

Pasaku meža atklāšanas pasākumā Jaņa Rozentāla Rīgas Mākslas vidusskolas 10.klases skolēni iedzīvināja latviešu pasaku un multfilmu tēlus, apgleznojot iepriekš uzstādītās bērnu laukuma konstrukcijas.

"JCDecaux" ir vadošais vides reklāmas uzņēmums pasaulē, kā arī vides reklāmas operators Latvijā. "JCDecaux" pasaulē piedāvā izvietot vides reklāmu 55 valstīs kopā 3700 pilsētās.

Svarīgākais