No 1. janvāra vairs nebūs pieejams kāds Rīgas domes pakalpojums

© Kaspars Krafts

Nākamā gada 1. janvārī darbu beigs Rīgas domes Labklājības departamenta informatīvais tālrunis 80005055, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.

Iedzīvotāji informāciju par sociālo pakalpojumu un sociālo pabalstu saņemšanas kārtību varēs saņemt, zvanot uz Rīgas Sociālā dienesta tālruņiem 67105048 vai 25770080 vai rakstot uz e-pastu "soc@riga.lv".

Sākot ar 2025. gada 1. janvāri, pie sociālā darbinieka varēs pierakstīties departamenta mājaslapā

Turpmāk plānots attīstīt klātienes klientu atbalsta un konsultāciju centrus sociālajos jautājumos.

Labklājības departamenta informatīvais bezmaksas tālrunis tika izveidots 1999. gada 24. martā, lai Rīgas iedzīvotāji ātri iegūtu precīzu, izsmeļošu, viegli pieejamu un saprotamu informāciju par sociālās palīdzības un veselības aprūpes jautājumiem.

Tas ļāva rīdziniekiem savlaicīgi un pilnā apjomā saņemt sociālās palīdzības pakalpojumus. Liela nozīme tālruņa popularitātē bija tam, ka darbinieces bija kvalificētas sociālā darba speciālistes.

2024. gada 11 mēnešos saņemti gandrīz 10 000 zvanu. Savukārt tālruņa darbības pirmsākumos dienā vidēji tika saņemti 30-35 zvani, bet gada aukstajos mēnešos to skaits pārsniedza 100 zvanu dienā.

Zolitūdes traģēdijas laikā tālrunis darbojās visu diennakti, informējot un emocionāli atbalstot cilvēkus.

Ļoti noslogots tālrunis bija Covid-19 pandēmijas laikā, kad iedzīvotājiem bija daudzpusīgi jautājumi.