Un ne par 100 000 000? Ārprāts. Kurš to pieļāva.
.. ļoti normāls konkurets - iet caur apdzīvotām vietām, izmanto esošu infrastruktūru, neiedzīs Latviju finanšu (un pēcāk reālā) kapā;
.. un arī par 'testu' viss pareizi - redzēsim kā šiem veiksies ...
Ideja laba, tikai vēl drusku jāpieslīpē. Bet tie dzīves sīkumi. Jā es brauktu no Viļņas uz Tallinu, tad arī gribētu garākas pieturas kur var iziet uzpīpēt utt. Tikai laiki tādi pastulbi. Vajadzētu izbraukt no Viļņas un Tallinas vakarā, lai galā būtu no rīta un atpakaļ. Mani plānotais grafiks nemaz neaicināt pārsēsties uz vilcienu. Es labāk no rīta autobusā uz vienu vai otru pusi un aidā, vakarā atpakaļ, pie kam krietni lētāk.
Godātie draugi !
Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".
Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).
Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."
(Bens Latkovskis)
Vispār šis būs labs lakmusa papīriņš kurš paradīs cik pieprasīts ir šāds maršruts.
Ja jau RB, tad, protams, atkal Kluinis!
Virsraksts vienkārši fenomenāls, "Šodien Rīgā iebrauks "Rail Baltica" konkurents"
Kā vilciens var konkurēt ar dzelzceļa līniju?
Laikam jau Kluinim tās domas iet zi-zagā, gluži kā viņa aprakstītā jaunā maršruta trase.
Jo tas brauc pa citu dzelzceļa līniju?
Jo "Rail Baltic" ir topošais dzelzceļš (sliedes !!!), bet "Baltijas Ekspresis" ir vilciens, kas iet no Tallinas uz Varšavu.
Kā vilciens var konkurēt ar sliedēm?
Tad, kad palaidīs kāda cita kantora vilcienu pa "Rail Baltic" sliedēm, tad gan būs konkurence.
Konkurē maršruti - RB pretendē uz to pašu maršrutu pa kuru atbrauca nupat palaistais vilciens. Par to arī ir šis raksts. Bet nupat atnākušais vilciens ir tik simbols. Tiešām tik sarežģits koncepts?
Koncepts ir krietni sarežģitāks, kā tu saproti, un kā raksta Kluinis.
Jo ir palaists maršruts Tallina-Viļņa, nevis Tallina-Varšava, par ko Kluinis apzināti noklusē.
Bet viņam jau jāraksta atbalsta raksti laikraksta saimniecei Anastasijai Udalovai un viņas draugam Osinovskim, kam Daugavpilī ir bizness, kas saistīts ar veco padomju lokomatīvju un vagonu remontu un apkalopšanu. Kas būs, ja RB uzbūvēs?
Arvien vairāk tiks izmantoti citu Eiropas ražotāju vilcieni un vagoni, līdz ar to viņu bizness ies mazumā. Pašlaik tas balstās uz labiem sakariem krievijā, kur tās detaļas, kas ražotas pēc padomju standartiem, šis no saviem draudziņiem var vienkārši sadabūt.
Tāpēc te arī cepas NRA. Tāpēc jau arī Kluinis raksta kādu 101. rakstu par šo tēmu.
Tu vari saprast to kā gribi, bet man virsraksts, kurā ir apgalvots, ka vilciena maršruts konkurē ar sliežu ceļu, liekas vienkārši smieklīgs.
Voldiņš kā ierasts pratvederam gudri spriedelē, ka RB būss tikai sliedes, aizmirstot, ka RB ietver sevī visu infrastruktūru, tai skaitā dzelzceļa sastāvus. Bet ko tu Voldiņam padarīsi viņš mums prātvēders un viss ir tā, kā domā viņš. Viņš mums kā Romas pāvests ex cathedra mūžam nemaldīgs. Tās, ka viņš neatšķir antropoloģiju no ģenētikas un nesajēdz ko tā pēta, tas nekas, galvenais, ka viņš uzskata, ka ir vienīgais gudrais šeit no visiem.