Kāds austrāliešu pāris, lidojot ar aviokompāniju "Qatar Airways", bija spiests četras stundas sēdēt blakus segā ietītai mirušai pasažierei.
Neskatoties uz stjuartu mēģinājumiem atdzīvināt pasažieri, viņa nomira 14 stundu lidojuma laikā no Melburnas Austrālijā uz Kataras galvaspilsētu Dohu. "Viņi mēģināja viņu pārcelt uz biznesa klasi, bet viņa bija diezgan liela dāma, un viņi nevarēja viņu dabūt pa eju," vīrietis stāstīja Austrālijas ziņu kanālam "Nine News". "Viņi izskatījās nedaudz īgni, tad paskatījās uz mani un ieraudzīja, ka man blakus ir tukšas vietas." Pasažieris sacīja, ka viņam bija jāsēžas blakus ķermenim pat pēc lidmašīnas nosēšanās galamērķī. "Ienāca sanitāri un policija, un sanitāri sāka vilkt no ķermeņa segu," aprakstīja šokētā pasažiere. "Tas bija nepatīkami."
"Qatar Airways" sākotnēji ar Austrālijas mediju starpniecību atvainojās par sagādātajām neērtībām un stresu. "Pirmkārt un galvenokārt, mēs domājam par mūsu lidojumā mirušā pasažiera ģimeni," piebilda kompānija. Tagad, pēc sabiedrības sašutuma sociālajos tīklos par notikušo, "Qatar Airways" komentēja notikušo, ziņo "People".
Aviokompānija izdevumam norādīja, ka darbinieki rīkojušies tā, kā bija apmācīti, un viņu uzvedība atbilst standarta praksei. "Pasažieri tika pārvietoti uz citām sēdvietām, un viens no apkalpes locekļiem palika kopā ar mirušo visu lidojuma laiku līdz nolaišanās Dohā," teikts paziņojumā. Aviokompānija norādīja, ka tās darbinieki ir apmācīti rīkoties šādās traģiskās situācijās ar vislielāko cieņu. Komentējot pāra apgalvojumus, aviokompānija "Qatar Airways" uzsvēra, ka piedāvājusi atbalstu un kompensāciju gan bojāgājušās pasažieres ģimenei, gan citiem pasažieriem, kurus incidents tieši skāris. Lasītāji gan bija nesaprašanā: ja darbinieki nevarēja pārvietot mirušo uz pirmo klasi, kāpēc viņi nepārcēla uz turieni acīmredzami nomocīto pāri?