Jelgavas autoostā satiekas autobusi, mašīnas un kājāmgājēji, kuri izmanto šo ceļu kā īsāko. Viņiem paveicas, ja tiek cauri sausām kājām, vēsta "Bez tabu".
Par Jelgavas autoostas slikto stāvokli šokēta ir vietējā iedzīvotāja Eva.
"Esmu lielā nesaprašanā, jo Jelgavas autoostas apkārtnes stāvoklis ir vienkārši šokējošs. Ietves ir katastrofālā stāvoklī. Redzēju, kā cilvēks ratiņkrēslā ar lielām grūtībām mēģināja tur pārvietoties, un man kļuva ļoti neērti par mūsu pilsētu. Autoosta atrodas tieši pretī domei - vai tiešām cilvēkiem, kas ierodas mūsu pilsētā, būtu jāsaskaras ar tik sliktu infrastruktūru? Vai tad nebūtu pienācis laiks sakārtot šo svarīgo teritoriju?"
Pilsēta izaugsmei, tāds ir Jelgavas moto, taču pilsētas iedzīvotāju viedoklis par to neliecina. Lielākais vairums teic, ka nav apmierināti ar bedrēm un peļķēm. Priecātos, ja kāds teritoriju sakoptu un ceļu nolīdzinātu. Savukārt citi saka, ka nu jau ir samierinājušies, jo tas esot īsākais ceļš un tāda vienkārši esot Jelgava.
Vilnis strādā par autobusu šoferi visu savu dzīvi un nav redzējis Latvijā nevienu autoostu kā Jelgavā, kur automašīnas brauc kā pa privāto laukumu.
“Nu, ja tā ir autoosta, tad es esmu kosmonauts! Neko labu nevaru pateikt. Autoosta ir zem katras kritikas. Iekāpšana un visi peroni. Nekas nav uzlabots.”
Par transporta pakalpojumiem atbildīga AS “Rīgas starptautiskā autoosta”, kas tikai nomā autoostas ēku un teritorijas daļu. Teritorija ir sadalīta vairākās daļās, iezīmētā daļa ir pašvaldības pārraudzībā, taču par pārējo atbild “Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde”.
Diemžēl ar “Jelgavas nekustamā īpašuma pārvaldi” sižeta tapšanas laikā tā arī neizdodas sazināties, taču pašvaldība sarunai piekrīt.
“Vecās autoostas teritorija nedaudz atgādina šaha dēli. Savukārt Svētes ielas pusē vai autoostas ēka, tur apakšā ir dažādu privātīpašnieku dažādi zemes gabali. Loģiski, ka ir arī pašvaldībai piederoša zeme, kurā “bedrīšu apsaimniekošana” notiek, taču nopietnākas investīcijas būtu tikai tad, ja zina, kas būs pēc tam. Šobrīd gala lēmuma nav.”