Reinikam "cemme" uz "airBaltic"

© Ģirts Ozoliņš/MN

Sociālajā vidē sūdzības par "airBaltic" parādās ik pa laikam. Šoreiz mērs pilns arī mūziķim Laurim Reinikam un viņš savu "sāpi" izteic publiski.

"Mīļi, airBaltic, vismaz jūsu garākajā reisā (7 h) Dubaja-Rīga (man tas iekrita kā savienojošais) iedodiet saviem pasažieriem kaut ko, par ko nav jāmaksā. Kaut ūdeni un 4 riekstus. Krēslu ekrānus ar TV izklaidi laikam būtu par daudz prasīt. Bet tuneli Rīgā tak var pieripināt," vietnē "X" raksta L. Reiniks.

Nedaudz vēlāk viņš piebilst: "Bet man bija liels prieks uzzināt, ka airBaltic

tāds tiešais reiss tagad ir. Vienīgi gribētos, ka serviss ir tāds kā pienāktos šim galamērķim (nav jau nekāda Musosranska) un īpaši, ja tas ir sadarbībā ar lielām pasaules aviolīnijām kā tas bija mūsu gadījumā."

Inga: Vismaz ir tagad normàls termināls? Kad pirms kādiem gadiem jau bija šāds reiss, tad no kaut kāda rezerves šķūņa lidlauka nomalē lidoja.

Edgars: Salīdzinājumā ar Turkish Airlines vēl nedaudz jāizaug !!! Starlink nav aiz kalniem , nedaudz pacietību , lidmašīnas ir ļoti labas , servisu gan var uzlabot visos līmeņos!

Suņu Jēkabs:Šajā gadījumā jāiedomājas par to, kaairBaltic kompānija tomēr ir simtiem miljonu, vai pat miljarda parādos, tā nav pelnoša firma (maigi izsakoties). Līdz ar to dot kaut ko pa brīvu - vēl vairāk putināt uzņēmumu, nolaist pa burbuli varētu ļoti ātri tā!

Kristīne: Lidoju nesen 11 h ar Turkishu. Viss čikipuki(kā meita saka). Paēdis, padzēris, apkopts. Airbaltic gadiem jau nepērku. Sevišķu atšķirību nejūtu ar Ryanair. Tik cik varbūr airbaltic svaigāks salons un vismaz x4 dārgāks.

Natacha: Te var piekrist. Salīdzinājumam, nupat 9st lidojums Taipeja-Sidneja. 2x siltas pusdienas, 2x uzkodas un ūdens neierobežotā daudzumā. Starpība ilgumā ar Tevis pieminēto reisu tikai 2 stundas, bet tu esi pabarots, padzirdīts un noskatijies veselu arsenālu ar jaunākām filmām.

Slavenības

Latvijas ikoniskais kosmētikas zīmols "Dzintars" ir nācis klajā ar neierastu zobu pastu “Asari” reklāmu, kas iedvesmo smaidīt ne tikai vispelēcīgākajās dienās, bet arī patriotiski. Kampaņā piedalās vairākas pašmāju slavenības, tostarp jauniešu vidū populārā dziedātāja Patrisha, olimpiskais 3x3 basketbolists Kārlis Pauls Lasmanis un “Vīnkalnu picērijas” līdzīpašnieks Artis Zentiņš. Viņi visi reklāmā atklāj savus personīgos stāstus par smaida nozīmi viņu dzīvē un profesijā, jo smaids vairo smaidu.

Svarīgākais