Protestējot pret "perfektām modelēm", izģērbjas "reālas sievietes"

"Victoria secret" reklāmas kampaņa © boredpanda.com

Nesen kāds aktīvs uzņēmums sniedzis drosmīgu atbildi uz pasaules slavenākā sieviešu apakšveļas zīmola „Victoria secret” nedaudz aizskarošo reklāmas kampaņu „Perfektais ķermenis”.

Sabiedrību satraucis modes zīmola „Victoria secret” nesen klajā laistais reklāmas video ar nosaukumu „Perfektais ķermenis”. Reklāmā skatāmas kalsnas modeles, kuras reklamē skaistu apakšveļu. Sašutumu un nosodījumu izsaucis tieši modeļu pārmērīgais kalsnums, kas tiek apzīmēts ar vārdu „perfekts”, tādējādi propagandējot neveselīgu sievietes ķermeņa ideālu. Kamēr dažādas organizācijas aktīvi cīnās ar modeļu aģentūrām, lai panāktu pārāk kārno daiļavu nepieņemšanu darbā, apakšveļas zīmols „Curvy Kate” izlēmis pret diskriminējošiem skaistuma standartiem cīnīties ar propagandu un publicējis savu interpretāciju par to, kā īsti jāizskatās dabīgam un perfektam sievietes ķermenim.

Veselība

Kāds Latvijas uzņēmums jau ilgstoši izplata brošūras ar stāstiem par brīnumainu izārstēšanos, klātienes izbraukumos arī tirgojot reklamētos uztura bagātinātājus. Lai arī pirms gada Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir brīdinājis iedzīvotājus par šo maldinošo reklāmu, nekādu sodu uzņēmumam tā arī neuzlika un darbību neierobežoja, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”.