Kā liels un starptautisks uzņēmums, kurš savā Latvijas birojā nodarbina vairākus simtus cilvēkus, esam atbildīgi par darbinieku drošību. Tāpēc ir izstrādātas konkrētas vadlīnijas, kādus sūtījumus mēs varam pieņemt. Pēc tam, kad “Lidl” birojā kurjers, tērpts starptautiski plaši pazīstamas transporta kompānijas formas tērpā piegādāja divas palielas kartona kastes ar zili dzeltenu lentu, konstatējām, ka sūtītājs nebija norādīts. Saskaņā ar mūsu drošības vadlīnijām, tas radīja papildu riskus drošībai. Mēģinot noskaidrot sūtītāju, tapa skaidrs, ka sūtījuma piegādē tika izmantota neētiska metode, proti, cilvēks, kurš piegādāja sūtījumus, bija ģērbts labi zināmas kompānijas apģērbā, bet izrādījās, ka nav šī uzņēmuma darbinieks.
"Lidl"
/ 30.okt