Valsts uzņēmums Latvijas dzelzceļš (LDz) piešķīra speciāli aprīkotu dzelzceļa cisternu un vietu Rīgas Šķirotavā, lai Baltijas valstu glābšanas skolu kursanti varētu trenēties bīstamas ķīmiskas vielas noplūdes apturēšanā.
Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektores Ināras Pētersones skaidrojums par viņas atkāpšanos no amata kaut pusvārdos atklāj, kas tad īstenībā noticis.
Ļoti svarīgs uzdevums Latvijas valdībai ir jau šogad pieņemt galīgo lēmumu par dzelzceļa līnijas Rail Baltica novietojumu mūsu valsts teritorijā, varētu sākties dzelzceļam vajadzīgo zemes īpašumu atsavināšana un trases tehniskā projekta gatavošana.
Ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens izpaudis Latvijas ekonomikai neglaimojošo komercbanku izvairīšanos kreditēt mājsaimniecības bez valsts galvojuma piesaistīšanas.
Vakar Saeimas deputāti turpināja grozīt Imigrācijas likumu tā, lai padarītu valsti maksimāli nepievilcīgu ārzemniekiem, kuri gribētu apmesties Latvijā vai Eiropas Savienībā ar atļauju, ko izdevusi Latvija.
Ekonomikas ministrija grib iekasēt naudu no atbalstu mājokļu pirkumam saņēmušām ģimenēm ar bērniem, lai par šo naudu atbalstītu nākamos mājokļu pirkumus ģimenēm ar bērniem.
Par godu 155 gadiem kopš pirmās dzelzceļa līnijas atklāšanas tagadējā Latvijas teritorijā uzņēmums Latvijas dzelzceļš (LDz) izrāda savu tehniku Rīga, Krustpils un Daugavpils stacijās.
Uzņēmuma KVV Liepājas metalurgs īpašnieku brīdinājums atprasīt no Latvijas uzņēmuma iegādei un uzturēšanai iztērētos 50 miljonus eiro atgādina par iepriekšējiem gadījumiem, kad Latvija šāda veida atlīdzības ir samaksājusi.
Vakar sevi sabiedrībai pieteica Latvijas valstij piederoša SIA Eiropas dzelzceļa līnijas (EDZL), kuras pienākums ir nevis pelnīt, bet iztērēt līdz 2022. gadam jau garantētus 292 miljonus eiro un vēlāk vēl vairāk. Pelnīt aicināti visi tie, kas apgādās šo SIA ar pakalpojumiem un precēm.
Satiksmes ministrs Uldis Augulis savā pirmajā braucienā pa 2016. gada ceļu būves sezonas objektiem apstājās uz Vidzemes šosejas pie Augšlīgatnes, kur sākta dzelzceļa pārvada pārbūve.
Vakar savā pirmajā reisā Rīga–Sigulda devās pirmais no sešiem pasažieru dīzeļvilcieniem, kuriem laimējies uz modernizācijas rēķina paildzināt savu mūžu vēl par divdesmit gadiem.
Centrālās statistikas pārvaldes sniegtajos pārskatos par patēriņa cenu izmaiņām turpina sadzīvot visai strauja cenu celšanās iepriekšējā mēnesī ar tikpat strauju cenu kritumu, ja kāds atceras cenas, kādas tās esot bijušas tieši pirms gada.