Ansamblis “Monday In Space” laidis klajā jaunu skaņdarbu un video ar nosaukumu “Nightride”. Video operators ir Roberts Streičs, kas jau vien šķiet interesanti.
“Monday In Space” iesāka kā divu mūziķu apvienība no Liepājas, kas sevi dēvē par nepieradinātās mākslas pārstāvjiem - taustiņnieks DJ Keda (sadarbojies ar “Zariem”, “Retro Electro”, Greg John u.c.) un bundzinieks Kristaps Pucens (Louie Fontaine, Greg John, “DivDiv” u.c.). Grupas pirmsākumi meklējami tālajā kovidlaikā, bet pērn atzīmējās ar savu koncertfilmu “misMaluna”, ko pat iesniedza “Zelta mikrofona” žūrijas vērtēšanai.
Pēc tam šī muzikālā apvienība no Liepājas iekrita acīs, kad sadarbībā ar Ainaru Virgu laida klajā videoklipu dziesmai “Blue Pill” (dziesmas pamatideja tika ņemta no slavenās kinofilmas “Matrix”, kurā zilā tablete simbolizē dzīvošanu simulācijā - nezināt patiesību, bet būt laimīgam), savukārt šovasar “Monday In Space” atzīmējās interesantā dubultkoncertā ar citiem nepieradinātās mākslas pārstāvjiem un skaņu piedzīvojumu meklētājiem - grupu “100 baltas dvēseles”, uzstājoties “Fontaine Palace.” Lūk, kā tika pieteikta šī grupa: “”Monday In Space”, kas zināmi ar saviem drosmīgajiem skaņu eksperimentiem, radīs unikālu un hipnotisku skaņu pasauli, kurā tradicionālās un mūsdienu elektroniskās skaņas saplūst vienotā harmonijā. Performances tiek papildinātas ar gaismām un audio vizualizācijām, kuras reāllaikā, reaģējot uz radīto skaņu vilni, veido tā attēlojumu.”
Kas attiecas uz “Nightride”, tad “dziesmas vēstījums neiekļauj sevī kādu stāstu, ideju vai dziļu domu. Skaņdarba mērķis ir paust sajūtu, emociju un uzburt noskaņu. Tā ir brīvības sajūta, kad vari naktī nesteidzīgi izbaudīt mirkli un doties kaut kur bez konkrēta mērķa.”
Apskatnieks varētu piebilst, ka par šo skaņdarbu laikam labāk spriest elektroniskās mūzikas pārzinātājiem, turklāt ieteicamāk to būtu klausīties nevis ierakstā, bet pie atbilstošām gaismām un/vai noskaņām, piemēram, “Baltajās naktīs” kombinācijā ar kādu strūklaku šovu vai gaismu instalāciju pie Pilsētas kanāla (vai Liepājā pie “gulbīšu dīķa”). Subjektīvi it kā trūkst “garšvielu”, piemēram, mazliet industrializēta skaņu piesitiena, taču elektroniskās mūzikas cienītāji droši vien būs citās domās.