Būve Wood Line - pieredze un kvalitāte

Kompetence, elastība, pieredze un kvalitāte – šie raksturlielumi ir svarīgi ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas kļūt par nopietnu spēlētāju kādas nozares tirgū.

Būvniecība nav izņēmums.šajā lauciņā jau 17 gadu darbojas uzņēmums

SIA Būve Wood Line, uz kuru pavisam noteikti var attiecināt visas iepriekšminētās īpašības. Uzņēmuma vadītājs Antons Jastržemskis neslēpj, kā jau jebkurā darbā, arī šajā jābūt iedvesmai. SIA Būve Wood Line Latvijas tirgū darbojas kopš 1993. gada. Uzņēmuma darbības virzieni ir vispārceltnieciskā būvniecība, inženiertīkli, kā arī koka konstrukcijas. Savā darbībā SIA Būve Wood Line ir aptvērusi un izgājusi ļoti dažādus posmus. Deviņdesmito gadu sākumā, kad uzņēmums nule kā uzsāka savu darbību, tas galvenokārt strādāja ar astoņdesmitajos gados sāktiem, bet nepabeigtiem objektiem. SIA Būve Wood Line šos objektus veiksmīgi pabeidza, un 90. gadi iezīmējās jau ar jaunu objektu radīšanu, to skaitā dažādām kokmateriālu būvēm, guļbūvēm un karkasu mājām. Šeit jāpiebilst, ka desmit gadu laikā ir uzbūvētas daudzas koka celtnes, turklāt arī ārpus Latvijas robežām, konkrēti – Vācijā. Kopš 2000. gada uzņēmums regulāri piedalās dažādos konkursos par kanalizācijas un ūdensapgādes infrastruktūras objektu izveidi un sakārtošanu. Savukārt šobrīd notiek zināma atgriešanās pie tiem darbiem, ar kuriem uzņēmums nodarbojās 90. gados. «Šogad pārsvarā tiek veikti darbi maza izmēra objektos, bet paralēli tiem gaidām atbildi par vairākiem konkursiem un līdz ar to – iespēju ķerties pie nopietnāka līmeņa darbiem un objektiem. Mums nav sarežģīti strādāt dažādos līmeņos, jo esam elastīgi un neatsākāmies ne no viena pasūtījuma,» saka A. Jastržemskis. To pieļauj gan uzņēmuma pieredze dažādu darbu veikšanā, gan arī cilvēkresursi. Šobrīd uzņēmumā strādā 40 cilvēku. «Ir grūti plānot biznesu ilgtermiņā, jo sevišķi šobrīd, kad ekonomiskā situācija valstī nav viennozīmīga un ir pietiekami sarežģīta, » vaicāts par nākotnes plāniem, atbild A Jastržemskis. Pēc viņa sacītā, ir svarīgi turpināt strādāt ar jau esošajiem klientiem, piesaistīt jaunus, kā arī turpināt uzņēmuma attīstību, neapstāties pie sasniegtā.

Svarīgākais