"Veikalā "Lidl" tikai pēc kašķa panācu, ka kasiere izņem nepareizi iesisto preci"; veikala apmeklētāja sašutusi

© F64

Nepatīkamu situāciju piedzīvojusi kāda veikala "Lidl" apmeklētāja.

Savā "Twitter" profilā sieviete vārdā - Džeina, stāsta:

Cilvēki kopumā kļuvuši stulbāki, vai man vienkārši veicas? Lidlā tikai pēc kašķa panācu, ka kasiere izņem nepareizi iesisto preci.

Diskusija izvērtās uzreiz.

Arnolds: "Kā tu paspēji noreaģēt uz to, ka prece nepareizi iesista? Lidlā kasieres ir tik ātras, ka it kā tikko sāk kaut ko skaitīt un tu jau attopies produktu kaudzē, un pārdevēja jau kaut kādu maizes kukuli bez maz vai met klēpī, jo nav vietas."

Uz šo jautājumu sieviete atbild:

Es vienkārši redzēju, ka kases aparāta ekrāniņā pazib vārds "ziedkāposts", kam tur 100 punkti nevajadzēja būt.

Toties jau pēc šī precizējuma cilvēki turpina izteikties un stāstīt savas likstas:

Katrīne: "Pagaidi, kad darba tirgū nonāks tie, kas matemātikas eksāmenā netika līdz 10%."

Anna: "Ir pa retam gadījies, ka pārdevēja kliedz virsū, jo esi atļāvies veikalā izšķirtīt, nedaudz palasīt žurnālu, lai saprastu pirkt vai nē."

Emīls: "Man apsargs reiz pārmeta par to, ka pārāk ilgi uz čipšiem skatījos. Nedod dievs, ar acs skatienu apzagšu visu plauktu."

Citi

Nākotnē lietotnes “TikTok” izstrādātāji vēlas, lai tās platformas saturu vairāk regulētu mākslīgais intelekts, nevis cilvēki. Līdz ar to Ķīnas “ByteDance” grupas meitasuzņēmums likvidē vairākus simtus darbavietu, vēsta manager-magazin.de.