Meklējot lētākos un efektīvākos reklamēšanās veidus, uzņēmumi izmanto visus iespējamos resursus, tostarp populārākās sociālo vietņu platformas.
Katrā no platformām ir vairāk vai mazāk izteikta auditorija, tāpēc mārketinga speciālisti katrai no tām gatavo specifisku saturu.
"airBaltic" vietnē "TikTok" ievietojis vairākus video ar dejojošu stjuarti. Vieni uzskata, ka nemaz nav slikti, jo reklāma paredzēta jauniešiem, kuri šādus video uztver ļoti pozitīvi, citi saka, ka tā ir naudas tērēšana.
"Šis ir ļoti lēts veids, kā iegūt daudz uzmanības, jo ar šo cringe ļoti gribas dalīties un sašust. Izmaksas tuvu nullei, bet runā par brendu uz nebēdu."
"Jēzus, diezgan bezgaumīgi. Investorus diez vai piesaistīs."
"Reklamējas jaunajai TikTok paaudzei un pie reizes dabū brīvu reklāmu no tiem, kas sūdzas, cik viss slikti. Divi putni ar vienu akmeni."
"Jo šādas kampaņas ir efektīvas. Jūs sašutumā šeit pavairojāt. Pateicoties Jums un citiem sašutušajiem, es un daudzi citi apskatījās piedāvājumu. Un daži nopirka kādu lidojumu. Patiecoties TW daži nopirka biļetes uz Dubaiju."
Atvainojiet, kāpēc tādi video avio kompānijai ir jāfilmē? pic.twitter.com/VDp7zkzhtF
— Jānis Vingris (@JanisVingris) December 16, 2024