Sudraba pastāstījusi, kā un kāpēc tapa skandalozā reklāma ar motorzāģi

© No Sirds Latvijai

Ingunas Sudrabas un partijas ''No Sirds Latvijai'' priekšvēlēšanu reklāmas ar motorzāģi guva plašu uzmanību, daudziem pat neticot, ka tās nav ''fotošops''.

''Kā zināms, vairākums cilvēku skatās bildes, nevis lasa tekstus.''

Priekšvēlēšanu reklāmas tiešām bija īstas, un Sudraba vēlēšanu naktī sīkāk par to tapšanu pastāstījusi žurnālam ''Privātā Dzīve''.

Sudraba pastāstījusi, ka reklāmas autors ir mākslinieks Māris Jurjāns, zināms arī ar pseidonīmu Arhats. Bet tajā redzamais motorzāģis pieder viņam pašam, tādēļ tā nekādā veidā neesot ''Husqvarna'' reklāma.

''Šāda reklāma vajadzīga, lai atgrieztu ticību, ka ir vērts nodot savu balsi un ir iespēja kaut ko mainīt valstī,'' skaidro Sudraba. ''Kā zināms, vairākums cilvēku skatās bildes, nevis lasa tekstus.''

Kā zināms, NSL aizvadītajās Saeimas vēlēšanās piedzīvoja smagu neveiksmi, gūstot vienu no vissliktākajiem rezultātiem - tikai 0,84%.

Svarīgākais