Mūrniece gatava iedot naudu tam, kurš redzēs atšķirību starp "lūst" un "lūzt"

© Dmitrijs Suļžics/MN

Bijusī ministre, uzņēmēja Linda Mūrniece savā profilā mikrovietnē "X" izvērsusi spraigu diskusiju.

Es laikam būtu gatava iedot 10 eiro tam, kurš redzēs atšķirību starp "lūst" un "lūzt",

raksta Mūrniece.

Pēc šīs ziņas, protams, līdzcilvēki nepaliek vienaldzīgi un iesaistās diskusijā:

Nataša: "To tak pamatskolā jau iemāca. Jāsalīdzina ar "mirst" un "mirt". Ja "mirst", tad "lūst"."

Kornēlija: "Man mācīja - es lauzu, mēs lauzām, viņi lūst, vai viņi lūza. Vairs neatceros, jau automātiski viss sanāk. Šo atceros, jo mazai likās, ka mēs huligāni, laužam kociņus."

Maija: "Mums deva maigāku versiju - "nirt un nirst"."

Kristīne: "Es zinu un mācu, bet … dziļi sirdī jēgu neredzu. Tikai tāpēc, ka kāds to reiz izdomāja. Manuprāt, ir arī nozīmīgākas lietas šai dzīvē."

Evija: "Te jau bija piemērs ar ''mirst'', es saviem bērniem šo dresēju ar ''nirt''."

Slavenības

Latvijas ikoniskais kosmētikas zīmols "Dzintars" ir nācis klajā ar neierastu zobu pastu “Asari” reklāmu, kas iedvesmo smaidīt ne tikai vispelēcīgākajās dienās, bet arī patriotiski. Kampaņā piedalās vairākas pašmāju slavenības, tostarp jauniešu vidū populārā dziedātāja Patrisha, olimpiskais 3x3 basketbolists Kārlis Pauls Lasmanis un “Vīnkalnu picērijas” līdzīpašnieks Artis Zentiņš. Viņi visi reklāmā atklāj savus personīgos stāstus par smaida nozīmi viņu dzīvē un profesijā, jo smaids vairo smaidu.

Svarīgākais